نگرانی اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد درباره عمق تیم هجومی تایید شد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

– DNA شیطان (@TheDevilsDNA) 11 فوریه 2023

و فقدان گزینه‌های تهاجمی که تن هاگ همچنان به آن اشاره کرده است، شاید واضح‌ترین نقطه ضعف در تیم باشد که در این نمودار توییتر توسط TheDevilsDNA نشان داده شده است.



https://thepeoplesperson.com/2023/02/14/manchester-united-boss-erik-ten-hags-attacking-squad-depth-worries-confirmed-259760/ منبع:


در دسترس بودن بازیکنان منچستریونایتد برای سرمربی اریک تن هاگ نشان می دهد که چرا این بازیکن هلندی نگران عمق تیمش است.

آنتونی مارسیال، که مسلماً در شرایط آماده‌سازی بازیکن استارت‌آمیز است، شاهد آسیب‌های دائمی‌اش بوده که او را در 60 درصد بازی‌ها حذف کرده است.

سرمربی سابق آژاکس در ژانویه موفق شد هموطن خود ووت وهورست را تضمین کند، مهاجم غول پیکری که تا پایان فصل به صورت قرضی از برنلی آمد.

-3 بازیکن (DDG، Malacia، Fred) برای انتخاب تن هاگ برای کل فصل در دسترس بوده اند.
– شکایات مربوط به عمق مهاجم ETH معتبر به نظر می رسد – 4 مورد کمتر از 75٪ با مارسیال (40٪) و سانچو (67٪) اشتباهات بزرگ هستند.
– RB نیز صادر می شود، همه 3 در پایین 8 pic.twitter.com/fOlQHH8iny

از آنجایی که خرید پول کلان دیگری در جیدون سانچو نیز از دست رفته است، گزینه‌های موجود در خط حمله، تن هاگ را ناامید کرده است تا گزینه‌های آینده تیمش را در تابستان تقویت کند.

با توجه به اینکه چهار مهاجم یونایتد برای 75 درصد بازی ها یا کمتر در دسترس هستند، گزینه ها برای تن هاگ محدود شده است.

[#MUFC Availability of Players, 22/23]

این مهاجم یک باخت بزرگ برای تیم بوده است، با این که بازیکن فرانسوی پس از بازی گل‌های خود را اضافه می‌کند و بازی‌های پیوندی ارائه می‌دهد که به نظر می‌رسد هیچ مهاجم دیگری در باشگاه به سرمربی پیشنهاد نمی‌دهد.

در حالی که سرمربی یونایتد از زمان ورود به تیمش در تابستان گذشته، اضافه‌های مهمی را به تیمش اضافه کرده است، او در مورد نیاز خود به خریدهای بیشتر صحبت کرده است.

اما سطح زیادی از ناهماهنگی از سوی دیگر بازیکنان در این پست‌های رو به جلو وجود دارد، به طوری که آنتونی، خرید جدید برزیلی و ستاره جوان آمریکای جنوبی، فاکوندو پلیستری، مرتباً برای انتخاب در دسترس نیستند.

و اهمیت امضای او، هرچند در یک قرارداد کوتاه مدت، در جدول برجسته شده است.

با توجه به اینکه یونایتد همچنان در چهار جبهه در این فصل مبارزه می کند، باید دید که آیا تیم به آنچه که لازم است برای ارائه ظروف نقره ای نیاز دارد یا خیر، با اولین فرصت یک هفته در روز یکشنبه، زمانی که قرمزها به ومبلی سفر می کنند تا در فینال جام کارابائو به مصاف نیوکاسل بروند. .



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!