نیمکت ایران خوشحالتر از تیم اصلی (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1855827
6 آذر 1401 ساعت 09:13 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بقایای ایران – ولز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایران برای اولین بار در تاریخ فوتبال در صورت تساوی مقابل آمریکا راهی دور دوم جام جهانی خواهد شد. موفقیتی که به نظر می رسد تیم ملی فوتبال ایران با نمایشی که مقابل ولز داشت شایسته آن است. فارغ از برد 2 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در این بازی؛ تعداد موقعیت های ایجاد شده توسط تیم ملی در این بازی و همچنین تعداد شوت ها و تعداد کرنرها همگی نشان داد که ایران اگر تصمیم به بازی هجومی داشته باشد یکی از بهترین تیم هاست.

تیم ملی فوتبال ایران پس از نمایش ضعیف مقابل انگلیس، چهره خود را 180 درجه مقابل ولز تغییر داد و با یک بازی خوب دو بر صفر پیش افتاد تا اکنون جزو نامزدهای صعود باشد.

نیمکت ایران خوشحالتر از تیم اصلی (تصویر)

اما آنچه در بازی ایران و ولز جالب است، شادی بی اندازه بازیکنان ذخیره پس از گلزنی است. خوشحالی بازیکنان نیمکت نشین حتی بیشتر از بازیکنان داخل زمین بود و این نشان می دهد که دو تیم کارلوس کی روش با یکدیگر همدل هستند. تیم روی نیمکت و تیم در زمین. البته این موضوع در تیم های زیادی دیده می شود اما اتفاقات در تیم کارلوس کی روش نشان داد که روحیه همدلی خوبی بین اعضای تیم وجود دارد و بی شک یکی از دلایل تغییر چهره ملی پوش همین است. تیم پس از دیدار با انگلیس جایی که سردار آزمون بعد از تعویض با خوشحالی گلوی کارلوس کی روش را می فشرد، مهاجمی که در بازی با انگلیس به مهدی طارمی روحیه داد تا دروازه تیم حریف را از روی نقطه پنالتی باز کند. با این روحیه و انرژی مثبت از بازیکنان ذخیره تا بازیکنان اصلی، تیم ملی بدون شک می‌تواند نمایش خوبی مقابل آمریکا داشته باشد و در نهایت برای اولین بار در تاریخ جام جهانی به دور دوم جام جهانی راه یابد. فوتبال ایران. .

آمادگی روحی و روانی کمتر از آمادگی تاکتیکی و بدنی در موفقیت یک تیم نقشی ندارد و به نظر می رسد با مدیریت کارلوس کی روش و همچنین روحیه بازیکنان، تیم ملی در بهترین شرایط و آماده حضور است. یک بازی خوب و منطقی مقابل این آمریکا در 17 آبان که می تواند بار دیگر در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی