همه چیزهایی که مک آلیستر و “مذاکرات برنامه ریزی شده” برای خریدهای بعدی برنامه ریزی شده است – آخرین اخبار LFC – باشگاه لیورپول

الکسیس مک آلیستر پس از تکمیل انتقالی که گفته می شود حدود 35 میلیون پوند ارزش دارد، رسما به عنوان بازیکن لیورپول معرفی شد.

ویدیوی روز

این هافبک اولین خرید تابستانی قرمزها شد و با قراردادی به توافق رسید که او را تا ژوئن 2028 در باشگاه نگه دارد.

مک آلیستر به لیورپول پیوست

روز مک آلیستر

لندن، انگلستان - یکشنبه، 7 نوامبر 2021: دکلان رایس وستهم یونایتد در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین وستهم یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه لندن.  وستهام یونایتد 3-2 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • دکلان رایس تابستان امسال وستهم را ترک خواهد کرد، و دیوید سالیوان بلافاصله پس از قهرمانی این تیم در لیگ کنفرانس اروپا، جدایی را تایید کرد.اسکای اسپورت)
  • روبن دیاس در مورد تهدید اینترمیلان به هم تیمی هایش در من سیتی هشدار داده است، بیایید امیدوار باشیم که او در این مورد درست باشد (آینه)
  • لوی کولویل به صراحت اعلام کرده است که اگر نتوان دقایقی را برای او تضمین کرد، آماده است تا چلسی را ترک کند، چیزی که شاید ما بتوانیم آن را زیر نظر داشته باشیم (مترو)

2JP0214 نیس، فرانسه، 14 آگوست 2022. خفرن تورام از OGC نیس پس از سوت پایان بازی Uber Eats Ligue 1 در استادیوم آلیانز ریویرا، نیس به طرفداران خیره شده است.  اعتبار تصویر باید خوانده شود: جاناتان ماسکروپ / Sportimage

  • پس از امضای قرارداد با مک آلیستر، فابریزیو رومانو به این قرارداد رسیده است توییت کرد مذاکرات بین لیورپول و عوامل مانو کونه و خفرن تورام برنامه ریزی شده است.
  • لیورپول تایید کرد که پایگاه تمرینی سابق خود را در ملوود به عنوان فضایی جدید برای تیم زنان پس گرفته است.
  • پس از یک دوره قرضی چشمگیر، درک مک اینز، سرمربی کیلمارناک اعتراف کرد که امیدوار است بتواند لوک چمبرز را متقاعد کند که بازگردد. ثبت روزانه گزارش می دهد که مدافع کناری همچنان در رادار باشگاه است

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

گسترش آنفیلد رود واقعاً در حال شکل گیری است! این فیلم تایم لپس باورنکردنی را ببینید و پیشرفت را تحسین کنید.

آپدیت لیگ برتر

پس از اینکه گزارش‌ها در روز چهارشنبه حاکی از آن بود که قرمزها بند آزادسازی مک آلیستر را در قبال آنچه که طرفداران آن را به عنوان هزینه نقل و انتقالات «چانه‌زنی» توصیف کردند، به هفته‌ها گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتقال برنده جام جهانی به آنفیلد پایان می‌دهد.

پنجشنبه این خبر را به ارمغان آورد که قرمزها مرد خود را به دست آورده اند و به نظر می رسد که خرید بعدی ممکن است خیلی عقب نباشد.

او اینجاست، بالاخره!

الکسیس مک آلیستر با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد (گرت فولر/پلیس)

  • یورگن کلوپ هیجان خود را از دورنمای همکاری با چیزی که او آن را “همه کاره” در خط هافبک توصیف می کند ابراز کرده است.
  • مک آلیستر انتخاب کرده است پیراهن شماره 10 برای فصل آینده، دلایل خود را برای رد کردن شانس پوشیدن شماره 8 توضیح داد
  • آرژانتینی به خود لقب a “بازیکن تیم” در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به قرمزها، اضافه کرد که “خوشحالم که اینجا در این باشگاه هستم.”

مک آلیستر با فتح فوتبال جهان با آرژانتین در قطر، اشتیاق به موفقیت داشت و اصرار داشت که «می‌خواهم جام‌های بیشتری را با باشگاه جدیدش کسب کنم».



https://www.thisisanfield.com/2023/06/everything-mac-allister-and-talks-scheduled-for-next-signings-latest-lfc-news/ منبع: