برناردو سیلوا: سه گانه برای ما یک جایزه ویژه است

برناردو سیلوا می گوید اگر به دنبال استفاده از بازی های بزرگی مانند فینال لیگ قهرمانان هستید، شانس موفقیت شما نیز افزایش می یابد.

برناردو سیلوا: سه گانه برای ما یک جایزه ویژه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر می رود و سیلوا 28 ساله معتقد است لبخند زدن آنها را بهتر می کند. این نگاهی است که پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در طول شش فصل زندگی مشترک به او منتقل کرد.
هافبک پرتغالی با اشاره به پیامی که پپ قبل از بازی مقابل رئال مادرید به آنها داد، گفت: سال گذشته به طرز عجیبی ما را ناک اوت کردند. ما برای پذیرش این باخت تلاش کردیم. می‌توانستیم ببازیم چون مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان بازی می‌کردیم، اما باید تمام راه را می‌رفتی و جایی برای پشیمانی باقی نمی‌گذاری. پپ به ما گفت که خودمان باشیم، توپ را در اختیار بگیریم، جلو برویم. برای کنترل بازی و ایجاد موقعیت های بیشتر.
اگر این کار را می کردیم، می دانستیم که به هدف نهایی خود نزدیکتر شده ایم. ما می‌دانستیم که مقابل یک تیم بزرگ بازی می‌کنیم، اما باید از این لحظه استفاده می‌کردیم، زیرا بازی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان چیز خاصی است… وقتی کارها را با شادی انجام می‌دهید، بهتر انجام می‌دهید.”

1884677

سیتی اکنون باید در آخرین بازی خود در فصل 2022-23 در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر برود، دیداری که در آن پیروزی نه تنها به معنای قهرمانی اروپا، بلکه سه گانه نیز خواهد بود: “برنده شدن سه گانه یک جایزه ویژه برای همه در منچسترسیتی.” شرق.”
برناردو سیلوا البته به این نکته اشاره کرد که هر فصلی برای آنها خوب پیش نرفته است: «فصل سختی بود؛ مثلاً 90 درصد فصل از آرسنال عقب بودیم. نتوانستیم چهار یا پنج بازی را ببریم. به همین دلیل است که نمی‌توانستیم اعتماد به نفس پیدا کنیم، زیرا فکر می‌کردیم شکست‌ناپذیر هستیم. زیرا وقتی پنج، شش، هفت بازی متوالی را می‌برید، احساس می‌کنید شکست‌ناپذیر هستید.” وقتی یک تیم چنین احساسی داشته باشد، این متوقف کردن سخت است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1942779
Jun 18, 1402 @ 7:28 ب.ظ
1.6 هزار |

0نقطه نظر