واکنش مربی هواداران پرسپولیس به رفتار نیمکت نشینان استقلال



شپیتیم آرفی مربی هواداران فوتبال از روند فوتبالی این تیم راضی است و معتقد است که نتایج آنها در آینده بهتر خواهد شد و با فلسفه مسعود شجاعی فوتبال بهتری ارائه خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال هوادار در ابتدای صحبت های خود گفت: کسانی که فوتبال را می شناسند بازی خوبی را از تیم هوادار دیدند، ما در دقایق ابتدایی گل زدیم و بعد از آن موقعیت خاصی نداشتند. بهتر است، در تیم ما زیر توپی وجود ندارد، از نظر فوتبالی از تیم راضی هستیم، اما روند درجه بندی راضی کننده نبود، می دانیم که جایگاه خوبی در رده بندی نداریم، اما هنوز فرصت داریم. جبران کنیم و مطمئن هستیم که این کار را خواهیم کرد.

ارفی درباره پشت صحنه های ایجاد شده در حاشیه گفت: ما هر هفته در حاشیه داستان داریم، حتی امروز هم نمی دانم به مربی ما بی احترامی شد یا نه، اما امیدوارم در فوتبال ایران کمتر شورش شود. آنچه به من گفتند مانند اعتراض است. ما یک صحنه داشتیم و طرف مقابل به ما بی احترامی کرد و این درست نیست، ما مدت زیادی با هم بازی کردیم و الان در تیم های مختلف با هم کار می کنیم و باید به هم احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: در ابتدای بازی دست می دهیم اما در نود دقیقه همه چیز را به هم می گوییم و بعد از اینکه دوباره دست دادیم باید احترام هشتاد و ده دقیقه را حفظ کنیم.

ارفی درباره رقابت بهترین تیم ها و روند قهرمانی گفت: در سال های اخیر همین چند تیم برای قهرمانی می جنگند و پارسال پرسپولیس قهرمان شد، امسال فاصله ها کم است و رقابت جذابی دارند. ، اگر تا پایان فصل فشرده باشند، برای لیگ ایران خوب است و برای مردم جذاب است، رقابت خوبی است و امیدوارم تا پایان فصل ادامه داشته باشد، تفاضل گل قهرمان را مشخص کرد. چند سال پیش.

شپیتیم آرفی در پایان درباره کمبود هوادار و خالی بودن ورزشگاه بیان کرد: تیمی مثل هوادار که سابقه ای در فوتبال ایران ندارد می خواهد هوادار جذب کند اما در این شرایط شرایط این کار را نداریم. . ورزشگاه تمام تلاش خود را می کنیم و خوب بازی می کنیم و با فلسفه مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می کنیم و علاقه مندیم که هوادارانی داشته باشیم و ما را تشویق کنیم. در فوتبال خیلی مهم است. نداشتند، دیدن ورزشگاه خالی چیز خوبی نیست و باید به وضعیت ورزشگاه ها فکر کرد، تا زمانی که ورزشگاه مناسب نباشد، نمی توان هواداران را جذب کرد.

این مطلب را هم ببینید: هاشمی نسب: اگر سر و صدا کنند حریف ما نمی شوند/ استقلالی ها خسته بودند/ تا جایی که توانستیم تحمل کردیم اما… +فیلم



سرویس داخلی اخبار فوتبال