مدافعی که آقای گل استقلال شد!


سرویس خبر شماره: 2009612
28 مارس 1402 ساعت 1:05 ق.ظ.
9.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

گل چهارم آرمین سهرابیان;

مدافع میانی تیم فوتبال استقلال موفق شد یک گل ارزشمند دیگر برای تیمش به ثمر برساند.

مدافعی که آقای گل استقلال شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پانزدهمین حضور فیکس در جمع آبی پوشان تهرانی در 21 هفته اخیر لیگ برتر نشان می دهد که سهرابیان پس از کسب تجربه در سایپا و گل گهر با آمادگی بالا به تیم محبوبش بازگشته و انگیزه زیادی برای اثبات خود دارد. توانایی ها.

سهرابیان در این فصل یکی از مهره های استقلال بوده است و آمار خوبی که شاگردان نکونام در خط دفاع و حمله به ثبت رسانده اند، گواه این موضوع است.

در پایان هفته بیست و یکم این حسین حسینی است که با 13 کلین شیت بیشترین آمار را دارد به این معنا که نقش مدافعان میانی استقلال و البته ساختار مستحکمی که جواد نکونام ایجاد کرده است غیرقابل انکار است.

از طرفی سهرابیان در 15 مسابقه موفق به زدن 4 گل شد که نشان از اهمیت این بازیکن در ترکیب آبی های پایتخت دارد. گل اول سهرابیان با یک شوت دیدنی در ورزشگاه فولادشهر به ثمر رسید و او مقابل نساجی مازندران و پیکان نیز گلزنی کرد.

2002702

گل چهارم سهرابیان از آکادمی باشگاه سپاهان در آخرین دیدار استقلال مقابل هواداران به ثمر رسید و او در ثانیه 45 با ضربه سر دقیق و تماشایی روی ابوالفضل توانست دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. گذر از جلالی به پست دور. گلی که تا پایان حفظ شد و سه امتیاز بسیار مهم را برای استقلال به ارمغان آورد تا در صدر جدول رده بندی بماند.

آرمین سهرابیان با این گل در کنار کوین یاماگا و مهرداد محمدی که 4 گل دارند، بهترین گلزن استقلال لقب گرفت و جایگاه او به دلیل حضور در قلب خط دفاعی، نسبت به دو بازیکن دیگر خاص تر است.

مجله اخبار فوتبال داخلی