پشیمانی بزرگ واریا از تکرار گل دربی (تصویر)

6 فصل حضور در استقلال و تقابل های زیاد با پرسپولیس، بازگشت وریا به ورزشگاه آزادی و تقابل با رقیب سابق آبی ها را به لحظه ای حساس و نفس گیر تبدیل کرد و شاید اگر این بازیکن خوش شانس بود طعم گل را دوباره مقابل پرسپولیس می چشید. این

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خروج از استقلال به اهواز برای پوشیدن پیراهن فولاد، پروسه ای چند هفته ای بود که واریا غفوری آن را طی کرد. کاپیتان آبی ها تا آخرین روزها منتظر تماس سران باشگاه بود، تماسی که هرگز انجام نشد تا وریا مجبور به ترک استقلال شود.

عکس: مهدی افچاری

وریا غفوری یکی از مهمترین موقعیت های فولاد را برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آورد.

پشیمانی بزرگ واریا از تکرار گل دربی (تصویر)



مجله اخبار فوتبال داخلی

غفوری در هفته اول بازی فولاد مقابل صنعت نفت برای دقایقی وارد زمین شد و در همین مدت کوتاه رکورد موفق ترین دریبل ها را در بین تمامی بازیکنان لیگ به جا گذاشت و همین آمادگی بالا باعث شد نکونام تصمیم بگیرد. دعوا با شاگردان گل محمدی باید از ابتدا غفوری را در ترکیب تیمش قرار دهد.


سرویس خبر شماره: 1839639
30 اوت 1401 @ 09:18 ب.ظ
1K |

3نقطه نظر

او در یک صحنه با حرکتی از سمت راست صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما ضربه او با برخورد به مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد تا باز هم دروازه بیرانوند را باز کند. در هر صورت تقابل کاپیتان سابق استقلال و پرسپولیس در شب شلوغ ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم باز هم منتظر دوئل در عرصه فوتبال اهواز باشند.