مشکل غیر منتظره؛ کاسمیرو به لیورپول نمی آید

اما نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد که ملی پوش برزیلی برای صدور ویزای انگلیس با مشکل مواجه است و به همین دلیل احتمالا برای دربی روز دوشنبه مقابل لیورپول در اولدترافورد در دسترس نخواهد بود. بنابراین به نظر می رسد این ستاره 30 ساله به احتمال زیاد هفته آینده اولین بازی خود را برای منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون انجام خواهد داد. کاسمیرو در 336 بازی برای رئال مادرید، در مجموع 31 گل و 29 پاس گل به ثمر رساند و سه قهرمانی لالیگا، یک کوپا دل ری و 5 لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کازمیرو، هافبک برزیلی و باتجربه رئال مادرید پس از گذراندن 9 سال درخشان و موفق در این باشگاه، با منچستریونایتد قراردادی 70 میلیون پوندی به توافق رساند و برنابئو را به مقصد اولدترافورد ترک کرد. کازمیرو قراردادی چهار ساله با گزینه یک سال دیگر با شیاطین سرخ امضا کرده است و در تیم جدیدش تقریباً دو برابر زمانی که در رئال مادرید بود، دستمزد دریافت خواهد کرد.

کاسمیرو، خریدار جدید منچستریونایتد با مشکل ویزا مواجه شده و به موقع برای دیدار با لیورپول حاضر نمی شود.

مشکل غیر منتظره؛  کاسمیرو به لیورپول نمی آید

اریک تن هاچ، سرمربی هلندی منچستریونایتد امیدوار بود این بازیکن به بازی حساس تیمش مقابل لیورپول راه پیدا کند اما این اتفاق رخ نخواهد داد. شیاطین سرخ در هر دو هفته ابتدایی لیگ برتر مقابل برایتون و برنتفورد شکست خورده اند و تکرار آن مقابل لیورپول این تیم را در بحران واقعی قرار خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1839642
30 اوت 1401 @ 9:30 بعد از ظهر
3.6 هزار |

1نقطه نظر