پیروزی پاریسی ها در شب با درخشش مسی/صدرنشانی تقویت شد.

18 دقیقه بعد پاری سن ژرمن پاسخ داد و اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، پاس کارلوس سولر را با ضربه سر وارد دروازه تولوز کرد تا بازی به تساوی برسد. این چهارمین گل این ستاره مراکشی برای پاری سن ژرمن در این فصل در لیگ 1 بود.

پی اس جی در این ماه حساس ترین قسمت فصل را پیش روی خود دارد که می تواند سرنوشت این فصل آنها را رقم بزند. پاریسی ها امشب این ماراتن یک ماهه را بدون نیمار و امباپه آغاز کردند و توانستند اولین پیروزی را به دست آورند. این بازی ساده ترین بازی آنها در این مرحله است و بازی های بسیار سخت تری را پیش رو دارند.

پاری سن ژرمن عصر امروز در پارک دو پرنس پذیرای تولوز بود تا بازی خود در هفته بیست و دوم لیگ 1 را برگزار کند.

یاران لیونل مسی ابتدا غافلگیر شدند و در دقیقه 20 برانکو فن دن بومن با یک ضربه ایستگاهی دوناروما را شکست داد تا تولوز اولین گل بازی را به ثمر برساند. دوناروما فقط می توانست مسیر توپ را تماشا کند.

در حالی که نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید، در نیمه دوم لیونل مسی پاس اشرف حکیمی را به گل تبدیل کرد تا نقش مهمی در کسب این سه امتیاز داشته باشد. پاریسی ها در دقیقه 58 صاحب یک کرنر شدند و پاس کوتاهی به حکیمی دادند. مدافع مراکشی با یک حرکت به تنهایی راهی محوطه جریمه شد و زمانی که می خواست توپ را از دست بدهد، مسی وارد عمل شد و با یک ضربه دروازه تولوز را باز کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی