پیشرفت عالی استقلال از 1 به 2.75 گل

هفته اول – سفر برگشت
* سپاهان 2 – استقلال 1 (رفت و برگشت: استقلال 0 – سپاهان 2)
هفته دوم – سفر برگشت
*استقلال 4 – ملوان صفر (رفت و برگشت: ملوان 1 – استقلال 3)
هفته سوم – رفت و برگشت
* مس کرمان 2 – استقلال 3 (رفت و برگشت: استقلال 1 – مس 0)
هفته چهارم – دور برگشت
* استقلال 3 نفت مسجد سلیمان 1 (رفت و برگشت: نفت مسجد سلیمان 0 – استقلال 0)



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قبل از تعطیلات جام جهانی استقلال تیمی بود که بیشترین موقعیت ها را روی دروازه حریف ایجاد کرد اما این تیم در صدر جدول موقعیت های از دست رفته تیم ها بود. استقلال در هفته های ابتدایی پس از تعطیلات جام جهانی نتوانست این روند را ادامه دهد و حتی مقابل تیم های تراکتورسازی و سپاهان یک باخت داشت اما باز هم در هفته های اخیر به تیمی تبدیل شد که ریکاردو ساپینتو و هواداران استقلال در انتظارش هستند. .

استقلال در دور دوم در هر بازی میانگین گلزنی جالبی را ثبت کرد. ادامه این روند حتی ممکن است آبی ها را به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل کند. 2.75 گل در هر بازی از بازی برگشت. این یک آمار فوق العاده است. 11 گل در 4 بازی. استقلال با این گل ها تعداد گل های خود را به عدد 26 رساند و حالا با گل گهر پس از سپاهان با 29 گل تهاجمی ترین تیم لیگ برتر محسوب می شود. بله خوب متوجه شدید. استقلال در 15 بازی خارج از خانه 15 گل زده بود و میانگین تیمی 1 گل در هر بازی بود. اما استقلال در 4 بازی دور دوم 11 گل به ثمر رساند و میانگین گل های این تیم به 2.75 گل در هر بازی رسید. این یک پیشرفت بزرگ است. بی دلیل نیست که ریکاردو ساپینتو پس از این مسابقات در جذب بازیکن جدید به جای سیاوش یزدانی تردید می کند. شاید شما به طور خصوصی تعجب کنید. آیا تیمی که با بازیکنان قدیمی خود تا این حد پیشرفت کرده است به بازیکن جدید نیاز دارد؟ و آیا حیف نیست که یکی از بازیکنان فعلی خود را به بهانه جذب بازیکن جدید از ترکیب خارج کند؟

1799081

بازگشت به نتایج تیم استقلال در دور دوم بازی ها

استقلال در دور دوم لیگ برتر به تیمی کاملا تهاجمی تبدیل شد. تیمی که موقعیت های زیادی خلق می کند و موقعیت های زیادی را از دست می دهد، با گل های زیاد پیروز می شود.

پیشرفت چشمگیر استقلال، از 1 به 2.75 گل


سرویس خبر شماره: 1869523
20 فوریه 1401 در 4:42 ب.ظ
28.2K |

32نقطه نظر