گزارش بازی: منچستر یونایتد زنان 2-2 تاتنهام هاتسپر زنان – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

زنان منچستریونایتد در آخرین بازی این باشگاه در دهکده ورزشی لی، در WSL به تساوی 2-2 مقابل تاتنهام رسیدند.

تاتنهام بازی را خوب شروع کرد و بث انگلیس اولین ضربه خود را برای میهمان در همان دقیقه اول ثبت کرد، اما یونایتد از دیدن هدف راحت شد.

یونایتد در دقیقه 13 موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی به پیروزی برسد. آنها یک ضربه ایستگاهی دریافت کردند که جما ایوانز آن را به مالارد زد، که ضربه سر او در پشت دروازه قرار گرفت.

اسپرز بلافاصله به دنبال گل تساوی بود و این فرصت را داشت که از طریق ماتیلدا وینبرگ به تساوی برسد. ناز از جناح راست پیشروی کرد و پاس خود را از کنار دروازه خارج کرد، اما ضربه وینبرگ به بیرون رفت.

یونایتد در حمله بود و به دنبال افزایش برتری خود بود. لیا گالتون تعدادی سانتر دعوت کننده را وارد محوطه کرد اما یونایتد نتوانست از آن استفاده کند.

اشتباه اشلی نویل در خط دفاعی تقریباً برای مالارد مثمر ثمر بود، اما ضربه او توسط اسپنسر دفع شد و با ریختن آن به مسیر نیکیتا پریس، هواداران یونایتد از قبل جشن می گرفتند اما اسپرز به نحوی توانست خطوط خود را پاک کند.

یونایتد از فرصت‌های از دست رفته غمگین می‌شود زیرا اسپرز در نیم ساعت یک کرنر به دست آورد.

کوتاه پخش شد، سانتر وینبرگ پاک شد اما به درو اسپنس افتاد که از کنار Earps گذشت. ممکن است بت انگلند یک ضربه تلنگر به او بزند که به نظر می رسید در موقعیت آفساید قرار داشته باشد اما گل متوقف شد.

یک دقیقه بعد و با برتری اسپرز، میزبان مات و مبهوت ماند. وینبرگ یک توپ بلند را تعقیب کرد و آن را به سمت ناز در لبه منطقه که گوشه بالایی را پیدا کرد، کشید.

هنگامی که مارتا توماس مجروح شد، مارک اسکینر تیم خود را فراخواند و در حین ارائه دستورالعمل ها به آنها عصبانی به نظر می رسید. در پایان نیمه اول، 4 دقیقه وقت اضافی تا پایان نیمه اول، یونایتد چند ضربه ایستگاهی به ثمر رساند که ناشی از ناامیدی بود.

در نیمه دوم، اسپرز از اینکه در عمق نشسته بود و از برتری خود دفاع می کرد خوشحال بودند و ضربه را از بازی خارج کردند، کتی زلم تیر دروازه را به لرزه درآورد و لوسیا گارسیا هنگام ورود به زمین، تهدیدآمیز به نظر می رسید.

Geyse نیز یک جایگزین تغییر دهنده بازی بود. چند بازی خوب پیوندی بین نالسوند و برزیلی تقریباً به گل تساوی منجر شد زیرا در نهایت به زلم افتاد. شوت او از فاصله 22 یاردی از بالای دروازه منحرف شد.

چهار دقیقه وقت تلف شده شروع شد، قرمزها صاحب یک کرنر شدند. Earps آمد تا سعی کند به هم تیمی های خود کمک کند تا چیزی را از بازی نجات دهند. ضربه سر ابتدایی ویلیامز به تیر افقی دروازه برخورد کرد اما تاتنهام نتوانست آن را از بین ببرد و مایا لو تیسیه ابتدا با ضربه سر به بالای خط پاسخ داد.

تیم: ارپس، مانیون (بلندل 45)، لو تیسیه، ترنر، ایوانز، نالسوند، زلم، مالارد (ویلیامز 55)، تون (میازاوا 76)، گالتون (گیس 77)، پریس (گارسیا 55)


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/21/match-report-manchester-united-women-2-2-tottenham-hotspur-women-279171/ منبع: