میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان است


سرویس خبر شماره: 2016048
3 اردیبهشت 1403 ساعت 02:31 |
125

0نقطه نظر

لیگ عربستان یک لیگ حرفه ای و ثابت است.

الکساندر میتروویچ به عنوان ستاره اروپایی شاغل در عربستان درباره شرایط متفاوت این لیگ صحبت کرد.

میتروویچ آماده بازگشت به تمرینات الهلال عربستان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزی که الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد، بسیاری از کارشناسان غیبت و مصدومیت الکساندر میتروویچ را یکی از این دیدارها دانستند. دلایل اصلی این نتیجه

میتروویچ از ابتدای فصل به طور میانگین برای الهلال 1 گل در هر بازی به ثمر رسانده بود و مصدومیت او به دلیل فاصله کم تا شروع یورو 2024 روی آمادگی جسمانی او تاثیر گذاشته است.

میتروویچ در مصاحبه با یکی از رسانه های صربستان درباره مصدومیتش توضیح داد و به نظر می رسد دوران نقاهت او خیلی زودتر از آنچه که پزشکان انتظار داشتند به پایان برسد. او در گفت و گو با ویشگو گفت: این بدترین مصدومیتی بود که در دوران حرفه ای ام داشتم. وقتی برای معاینه رفتم احساس می کردم یورو 2024 را از دست داده ام اما حالا پزشکان به من امیدواری داده اند که با استراحت می توانم تا دو هفته دیگر به تمرینات بازگردم.

2006274

وی درباره حضور در لیگ عربستان تاکید کرد: این یک پروژه خاص و متفاوت با سایر پروژه هایی است که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم. شرایط عربستان حرفه ای است و حضور کریستیانو رونالدو و نیمار حرف من را تایید می کند.

وی ادامه داد: من چیزی جز استقبال و اشتیاق مردم عربستان ندیده ام. البته من در ریاض، پایتخت عربستان سعودی زندگی می کنم، اما می دانم که شهرهای دیگر نیز شرایط مشابهی را تجربه می کنند.

مجله اخبار فوتبال خارجی