گزارش لحظه به لحظه از سوپرجام ایران؛ استقلال 0

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، روزبه چشمی، آرش رضوند، مهدی مهدی پور، مهدی قیدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

به روز رسانی…



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در سمت مقابل نساجی و حمید مطهری پس از شکست سنگین 3 بر صفر مقابل آلومینیوم وارد این بازی خواهند شد. آنها در هفته های گذشته موفق شدند گل گهر و فولاد را شکست دهند و در رده ششم لیگ برتر قرار بگیرند.

گروه داوری: بیژن حیدری / دستیاران: محمدرضا منصوری – اصغر محمدی; داور چهارم: مرتضی منصوریان / ناظر: بهرام مهرپیما

مسابقه سوپرجام فوتبال کشور فصل 1400-1401
چهارشنبه: 08/11/1401; زمان: ساعت 16:00
ورزشگاه: شهید باهنر کرمان / بدون تماشاگر

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، صابر حردانی، علی شجاعی، امیرمهدی جانمالکی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی.

دقیقه 7: ارسال خوب جعفر سلمانی روی دروازه با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد که به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایق حساس:

استقلال در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و روند مثبتی دارد. آبی ها در جدول رده بندی دوم هستند و آخرین بازی خود در لیگ برتر را بردند تا با روحیه ای مضاعف به مصاف حریفان خود بروند.

دقیقه 26: علیرضا حقیقی با یک مهار دیدنی مانع از گلزنی شوت خوب مهدی قیدی شد.

دقیقه 41: مهرداد عبدی با یک پاس دیدنی با گل استقلال مقابل عبدالکریم اسلامی قرار گرفت اما سیدحسین حسینی اجازه گلزنی به نساجی را نداد.

دقیقه 14: حرکت انفرادی ارسلان مطهری با پاس خوب او به مهدی قیدی رسید اما علیرضا حقیقی با واکنشی مناسب اجازه گلزنی به قائدی را نداد.

استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و نساجی به عنوان قهرمان جام حذفی به دنبال اولین جام خود در فصل جدید هستند و باید دید برنده دوئل ریکاردو ساپینتو و حمید مطهری چه کسی خواهد بود.