فیس بوک 2.2 میلیون تبلیغ را که قصد ایجاد تداخل در رای گیری در ایالات متحده را داشت ، رد کرد

فیس بوک واقعاً می خواهد شما بدانید که در حال سرکوب تلاش برای دخالت در رای گیری در انتخابات سال 2020 ایالات متحده است. نیک کلگ معاون رئیس امور جهانی گفت روزنامه یکشنبه در مصاحبه (ترجمه نگهبان و آژانس فرانس پرس) اینکه فیس بوک 2.2 میلیون تبلیغ در وب سایت و اینستاگرام خود را رد کرد و قصد داشت “در انتخابات ریاست جمهوری اخلال ایجاد کند”. کلگ افزود که این شبکه اجتماعی نیز تاکنون حدود 120،000 پست ارسال کرده است.

GMC مشخصات هامر E را در 20 اکتبر ارائه می دهد
بخوانید:

مدیر عامل همچنین از چت به عنوان فرصتی برای ارتقا the اندازه تیم فیس بوک استفاده کرد. کلگ گفت که 35000 نفر با امنیت و همکاری با 70 رسانه حرفه ای که در بررسی واقعیت مشارکت دارند وجود دارد.

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/yytolgdx
is.gd/5UMeFG
shrtco.de/Lp4yL
clck.ru/RTMU6
u.nu/8ellk
ulvis.net/xR3y

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا