تاکتیک مجازی کی روش برای احیای تیم ملی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش در ادامه باخت سنگین 6-2 مقابل انگلیس با این دو موقعیت سعی کرد فشار خود و تیمش را از بین ببرد. او روز گذشته برای اولین بار مقاله ای منتشر کرد و این ویدئو را که نظرات منفی طرفداران فوتبال را با صحنه هایی از بازی با انگلیس در هم آمیخت، عنوان کرد: “بازیکنان دشمن ما نیستند.”


سرویس خبر شماره: 1855020
دسامبر 02, 1401 در 08:05
31.3 هزار |

11نقطه نظر

دو پیام جنجالی در کمتر از 24 ساعت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کمتر از 24 ساعت دو پیام در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

تاکتیک مجازی کی روش برای احیای تیم ملی

سرمربی تیم ملی ایران در دقایق پایانی شب گذشته پست دیگری در اینستاگرام منتشر کرد و این بار خطاب به بازیکنانش تاکید کرد که اسیر حاشیه ها و هواداران نشوند و فرصت درخشش برای کشورشان را از دست بدهند. . . کی روش در این پست و از طریق متنی طولانی سعی کرد بازیکنانش را هل داده و آنها را برای جبران تحریک کند.

سرمربی تیم ملی این پست را در حالی انجام داد که بعد از بازی با انگلیس اعلام کرد اگر کسی نمی خواهد تیم ملی را تشویق کند بهتر است در خانه بماند. به نظر می رسد هدف از ارسال پست بالا برجسته کردن مجدد همان موضوع است. البته این پایان سرمربی تیم ملی در روز اول پس از شکست سنگین مقابل انگلیس نبود.

این میزان توجه سرمربی تیم ملی به فضای مجازی کور رقابت های جام جهانی و در شرایطی که تیمش ساعاتی قبل سنگین ترین شکست خود در 24 دوره جام را متحمل شده بود، کمی عجیب به نظر می رسد و می توان آن را کمی بیش از حد دانست. . . معمولا در این گونه تورنمنت ها سرمربیان تیم ها بازیکنان خود را از استفاده از شبکه های اجتماعی منع می کنند اما در مورد تیم ملی ایران در این جام جهانی شاهد وضعیت متفاوتی هستیم و سرمربی این تیم نظر خود را دارد. تلفن در دست دارد و سعی می کند علاوه بر زمین بازی و تمرین، در فضای مجازی نیز شرایط را به نفع تیمش رقم بزند. به نظر می رسد هدف اصلی کی روش احیای تیم ملی و بازگرداندن وضعیت روحی شاگردانش در آستانه بازی با انگلیس باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی