رونالدو در آستانه اخراج از منچستریونایتد / آیا قرارداد CR7 فسخ می شود؟

یونایتد از رونالدو خواسته پس از بازگشت از جام جهانی به کارینگتون برنگردد. طبق گزارش ها، باشگاه همچنین روند قانونی را برای فسخ قرارداد 500 هزار پوندی هفته ای رونالدو بدون پرداخت یک پنی از 16 میلیون پوندی که قرار بود در پایان ژوئن دریافت کند، آغاز کرده است.

سران یونایتد، از جمله تنهاچ، روز دوشنبه یک جلسه اضطراری برگزار کردند تا در مورد نحوه واکنش به اظهارات انفجاری رونالدو صحبت کنند.

در نیمه اول این مصاحبه که شامگاه چهارشنبه پخش شد، رونالدو گفت که شوکه شده است که باشگاه پس از خروج سر الکس فرگوسن در سال 2013 هیچ پیشرفتی نداشته است. حتی اسم این مربی آلمانی را هم نشنیده بودم. او به انتقاد از گلیزر ادامه داد و مالکان آمریکایی را متهم کرد که به باشگاه اهمیت نمی دهند. او گفت گلیزرها فقط به پول اهمیت می دهند و به باشگاه اهمیت نمی دهند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بیانیه باشگاه نه تنها این موضوع را تایید می کند، بلکه درها را برای اقدامات بیشتر علیه این بازیکن باز می گذارد.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای تند و انفجاری با پیرز مورگان که در سراسر جهان دست به دست شد، به شدت به منچستریونایتد حمله کرد. سان این هفته به طور انحصاری فاش کرد که این باشگاه مشتاق است قرارداد رونالدو را فسخ کند.

در این بیانیه آمده است: منچستریونایتد صبح امروز در واکنش به مصاحبه رسانه ای اخیر کریستیانو رونالدو اقدام مناسبی انجام داده است.