قبل از تعویض در زمین به عقب و جلو بروید

پس از این مصدومیت، کارلوس کی روش تصمیم به تعویض سردار گرفت و کریم انصاری فرد را از روی نیمکت بلند کرد، اما یک بار دیگر سردار به کادر فنی اعلام کرد که می تواند در زمانی که برای مداوا به میدان می رود، بازی کند و همه به فکر جایگزینی برای ادامه دادن هستند.
پس از آن و به قول سردار آزمون، کی روش با وجود اینکه آخرین توصیه های خود را به انصاری فرد داد، تغییر نظر داد و سردار بار دیگر به بازی برگشت.
اما دقایقی پس از مصدومیت های فراوان آزمون، کی روش در نهایت جای او را گرفت و در دقیقه 98 جای خود را به کریم انصاری فرد داد و در 20 دقیقه مانده به پایان بازی شماره 10 تیم ملی را برای دومین گل خود در جام جهانی به ثمر رساند. . .



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمه اول بازی ایران مقابل ولز در شرایطی به پایان رسید که سردار آزمون مصدوم شد. مهاجم تیم ملی روی یک پله که قصد داشت توپ را به سمت دروازه ولز بفرستد با تکل رودون سرنگون شد و به همین دلیل بازی برای چند ثانیه متوقف شد.
آزمون که چند هفته مصدوم بود، سرانجام توانست به مصاف انگلیس برود و دقایقی با ضربه زدن به پایش بازی کرد تا بازگشتش را شرطی کند.
در ادامه مصدومیت آزمون از دست، نگرانی از وضعیت این بازیکن را تشدید کرد و در نهایت دقایقی از نیمه دوم سردار دوباره از ناحیه ساق پا دچار درد شد و بازی برای چند ثانیه متوقف شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به کادر فنی گفت زمانی که تصور می شود زمین را ترک خواهد کرد می تواند به کارش ادامه دهد.

قبل از تعویض در زمین به عقب و جلو بروید


سرویس خبر شماره: 1855437
4 دسامبر 1401 ساعت 15:11 |
865

0نقطه نظر