مقصد نهایی هلند؛ همه چیز به توپ طلا بستگی دارد


کد خبر: 1813594 |
13 اسفند 1400 ساعت 13:53 |
2,358 بازدید |

0نظرات

رئال از سیتی و بارسا جلو افتاد

ستاره نروژی مشتاق است تا در تاریخ فوتبال نامی برای خود دست و پا کند و معتقد است مقصد بعدی او باید باشگاهی باشد که به او امکان رقابت جدی برای کسب توپ طلا را بدهد. این موضوع به دغدغه جدی این بازیکن تبدیل شده و او آن را با مدیر برنامه های خود مینو رایولا نیز در میان گذاشته است.
پدر رایولا و هالند به مدت یک سال با چندین باشگاه بزرگ اروپا مذاکره کرده است، از زمین تمرین بازدید کرده، در مورد نقش بازیکن در هر تیم سوالاتی می پرسد و سعی می کند اطلاعاتی در مورد پروژه آینده هر باشگاه به دست آورد. . مجموع این روند باعث شده تا رئال مادرید و سیتی از یکدیگر پیشی بگیرند.

گمانه زنی ها در مورد مقصد نهایی ارلیگ هالند ستاره بوروسیا دورتموند برای فصل آینده همچنان ادامه دارد.

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد هلند با دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی مندرج در قرارداد تابستان آینده فعال می شود و به همین دلیل بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این بازیکن هستند.
هلند در حال حاضر در موقعیت خوبی برای انتخاب باشگاه آینده خود قرار دارد. منچسترسیتی و رئال مادرید دو مدعی اصلی این بازیکن هستند و بارسلونا در رده سوم قرار دارد.
مدیران بارسا تمام تلاش خود را برای انتقال این بازیکن 21 ساله به نیوکمپ انجام داده اند و امیدوارند که اجازه انتقال همزمان هلند و کیلیان امباپه به رئال مادرید را ندهند.

هالند می خواهد در هر تیمی که بازی می کند بازیکن بزرگی باشد، اما برایش اهمیتی ندارد که در خط حمله در کنار بازیکن بزرگ دیگری بازی کند. او می داند که بازی در کنار امباپه با پیراهن رئال مادرید می تواند کمک زیادی به او در هدفش برای کسب توپ طلای ارزشمند کند.
رئال مادرید معتقد است که شرایط لازم برای جذب بازیکن نروژی را دارد، اگرچه اولویت اول آنها در تابستان امسال جذب کیلیان امباپه و اطمینان از تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی