هانری: رفتار آرسنال شرم آور است!

دوست دارم در آینده او را در کدام تیم ببینم؟ زمانی برای این بازیکن سرمایه گذاری زیادی شد اما او هنوز پیراهن آرسنال را نپوشیده است. من فکر می کنم شرم آور است و ویلیام سالیبا باید حداقل شانس محدودی برای موفقیت در آرسنال داشته باشد. البته او هنوز به آرسنال تعلق دارد، بنابراین من دوست دارم او را در این تیم ببینم تا ببینم آیا استعداد بازی در لیگ برتر را دارد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویلیام سالیبا که در سال 2019 از سنت اتین به آرسنال پیوست، در چند سال گذشته به صورت قرضی در تیم هایی مانند سنت اتین، نیس و حالا مارسی بازی کرده و همچنان شانس درخشش دارد. در تیم. نرسید. امروز تیری آنری از عملکرد ویلیام سالیبا در تیم مارسی تمجید کرد و مدعی شد که آرسنال با مدافع 21 ساله فرانسوی رفتار خوبی نداشته است.

صحبت کردن در مورد اتفاقاتی که در آرسنال رخ داد واقعا شرم آور است. در یک مقطع حتی ویلیام سالیبا هم اجازه خطا نداشت و او حتی فرصت رقابت برای جایگاهش در تیم را پیدا نکرد. بیایید در مورد عملکرد این بازیکن صحبت کنیم. و سبک بازی او در مارسی عالی است و پاداش این درخشان، دعوت به اردوی تیم فرانسه بود.


سرویس خبر شماره: 1822402 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 15:56 |
1,688 امتیاز خبر|

0نظرات

تیری آنری، اسطوره آرسنال، باشگاه سابقش را به دلیل رفتار با ویلیام سالیبا مورد انتقاد قرار داد.

ویلیام سالیبا اکنون متعلق به آرسنال است و نمی دانم سرنوشت او به کجا ختم خواهد شد. ویلیام سلیبا در مورد این رفتار صحبتی نکرده است و می دانیم که این شرایط برای او سخت است. اما در هر صورت من شخصا می دانم که او به راحتی می توانست در تیم آرسنال حضور داشته باشد.