کی روش برای اسپانسر شدن لباس تیم ملی مشکلی ندارد!

با حضور مجدد کی روش در ایران، انتظار می رفت یکی از ایراداتی که او به فدراسیون می زند، مربوط به لباس بازیکنان و کادر فنی باشد. مدتی است که فدراسیون با سرپرستی میرشاد مجدی حمایت مالی لباس تیم ملی را با شرکت تولیدی مجید به عنوان سازنده ایرانی انجام داده است.


سرویس خبر شماره: 1843705
23 سپتامبر 1401 ساعت 16:13 |
24.1 هزار |

دهنقطه نظر

سرمربی پرتغالی لباس ایرانی پوشید

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در اولین روز اردو با لباس اسپانسرهای تیم ملی حاضر شد.

    کی روش برای اسپانسر شدن لباس تیم ملی مشکلی ندارد!

طبق توافقات قبلی این شرکت ملی لباس تیم ملی را برای جام جهانی تولید خواهد کرد. با این وجود انتظار می رفت یکی از ایرادات کارلوس کی روش به ورودش به ایران در مورد لباس باشد اما او نشان داد مشکلی با این موضوع ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از موضوعاتی که کارلوس کی روش در گذشته همواره با آن مخالف بود، حمایت مالی از لباس تیم ملی بود. کی روش در مدتی که تیم ملی فوتبال با شرکت آل اسپورت همکاری می کرد، مدتی در اردو و تمرین لباس این شرکت را به تن نکرد. سرمربی تیم ملی با فشار خود حتی سران فدراسیون را مجبور به خرید لباس از آدیداس برای جام جهانی کرد.

کی روش در اولین روز اردو و تمرین تیم ملی با لباس رسمی تیم ملی تولید یک شرکت ایرانی حاضر شد تا نشان دهد مشکلی با این لباس ندارد.

سرمربی تیم ملی در اولین مصاحبه خود از تحقق آرزوی ایرانی ها صحبت کرد و حالا به نظر می رسد قصد دارد بدون حاشیه در بحث فنی کار خود را جلو ببرد و احتمالاً مجالی برای پرداختن به مسائل دیگر نداشته باشد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی