آلمان 0-1 مجارستان: آلمانی ها در آستانه سقوط!

در دقیقه 25 مجارستانی ها پیش افتادند تا باز هم دروازه آلمان باز شود. یک پاس از سمت چپ به سوبوسلای می رسد و پاس او به دروازه باز هم موقعیت بسیار خوبی برای گازدوگ ایجاد می کند اما ضربه ضعیف او توسط ترشتگن مهار می شود.

در دقیقه 39 آلمان می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه سر مولر توسط پیتر گولاچی مهار شد. در نهایت این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقیقه 60 کیمیش با شوتی از راه دور دروازه مجارستان را تهدید کرد اما ضربه او بسیار خطرناک به بازیکنان مهمان برخورد کرد و به کرنر رفت.

آلمان با شروع نیمه دوم 2 موقعیت خوب گلزنی را از دست داد. ابتدا ضربه مولر با اختلاف زیاد به بیرون رفت و سپس ضربه سانه به پا فرصت بهتری برای تساوی بود اما گولاچی باز هم با واکنشی به موقع تیم میزبان را متوقف کرد و با پا توپ را مهار کرد.

در دقیقه 86 مجارستان می توانست به گل دوم هم برسد. رودررو این ترشتگن بود که توانست ضربه کلاینه هایسلر را مهار کند و از افزایش فاصله دو تیم جلوگیری کند.

تیم ملی آلمان در بازی لیگ ملت های اروپا مقابل مجارستان شکست خورد.

آلمان 0-1 مجارستان: آلمانی ها در آستانه سقوط!

در دقیقه 17، کرنر دومینیک سوبوسلای روی دروازه با ضربه کناری تماشایی آدام ژالایی همراه شد و توپ از دستان ترشتگن دور شد تا مجارها در ورزشگاه ردبول آرنا از میزبان قدرتمند خود پیش بیفتند.

دقایق ابتدایی این دیدار بدون حمله خاصی از سوی دو تیم به پایان رسید تا اینکه میهمان در اولین فرصت جدی خود به گل رسید.

در نهایت حملات ژرمن ها برای رسیدن به گل مساوی ناکام ماند و این بازی تنها با یک گل ژالهی به سود مجارستان به پایان رسید تا حالا ژرمن ها برای صعود به دور بعد باید در آخرین بازی مقابل انگلیس پیروز شوند و امیدوارم در عین حال ایتالیا نتواند مقابل مجارستان پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1845048
02 مهر 1401 ساعت 00:18
6.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

در دقیقه 53 ژرمن ها موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند که تکذیب شد. پاس پشت مدافعان گوندوغان به هافمن رسید و آن بازیکن توپ را برای مولر کاشت که ضربه محکم مهاجم کهنه کار آلمان به تساوی تبدیل شد اما قبل از آن هافمن با دریافت پاس گوندوگان در آفساید قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دور پنجم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا برگزار شد و در دیداری از گروه اول این پیکارها آلمان با یک گل مغلوب مجارستان شد.