مارک رابینز، سرمربی کاونتری سیتی، بازیکن سابق منچستریونایتد، فریب رکود فعلی مردان اریک تن هاگ را نخورد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد در مقابل تیم چمپیونشیپ قرار می گیرد که حتی برتری خانگی مطلق ندارد.

چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟ اگر عملکرد اخیر یونایتد شاخصی باشد، بسیار زیاد است.

مردان اریک ده هاگ از هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط یک برد را کسب کرده اند و یک بازی مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی، که به طور کلی مورد علاقه آنها هستند، ناگهان شبیه پوست موز به نظر می رسد.

کاونتری توسط مارک رابینز مدیریت می شود، مردی که با گلزنی در جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست توانست شغل سر الکس فرگوسن را در یونایتد در سال 1990 نجات دهد.

در یک چرخش خنده دار سرنوشت، او ممکن است مردی باشد که در صورت سرنگونی شیاطین سرخ و پایان دادن به تنها شانس خود برای قهرمانی در این فصل، به قیمت کار سرمربی فعلی یونایتد تمام شود.

با این حال، در میان سر و صدا، رابینز از وارد شدن به این روایت خودداری می‌کند و تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید مردم در مورد منچستریونایتد «به طرز تمسخرآمیزی صحبت می‌کنند».

او گفت که یونایتد قدرت آسیب رساندن به هر کسی را در روز خود حفظ می کند و به برد مقابل لیورپول در همان رقابت و همچنین تساوی در خانه مقابل همان حریف اشاره کرد.

رابینز بر شکاف کیفیت بین دو تیم تاکید کرد و گفت که باید “چیزهای زیادی” را در مقابل “بزرگترین باشگاه جهان” در نظر بگیرد.

در حالی که برخی از آن‌ها را می‌توان به‌عنوان صحبت‌های معمولی مدیر در نظر گرفت تا بازیکنان شروع به باور تبلیغاتی خود نکنند، واضح است که رابینز چقدر برای باشگاه سابقش احترام قائل است.

او در کاونتری سیتی کار قابل توجهی انجام داده است، با این باشگاه در ترکیب برای یک مکان پلی آف برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده.

با این حال، آنها سه بازی از پنج بازی اخیر خود در لیگ را باخته اند بنابراین فرم آنها خیلی بهتر از یونایتد نیست.

با این اوصاف، یک غول‌کشی ذهن افراد ضعیف را متمرکز می‌کند و شانس سرنگونی یکی از نخبگان لیگ برتر در ومبلی این اطمینان را ایجاد می‌کند که آنها با شلیک بیرون خواهند آمد.

سپس این به مردان اریک ده هاگ بستگی دارد که با این شدت برابری کنند، در غیر این صورت این شکست می تواند آخرین شکست برای این گروه باشد که در حال حاضر ایستاده است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/19/coventry-city-manager-ex-man-united-man-mark-robins-not-fooled-by-erik-ten-hags-mens-current-slump-279091/ منبع: