آلیسون بکر می گوید لیورپول باید از دریافت گل های احمقانه دست بردارد

به نظر می رسد در بازی در 15 دقیقه اول دو قدم عقب بودیم و سپس یک قدم جلوتر رفتیم. بنابراین به دلیل نتیجه هنوز باید مراحل بیشتری را انجام دهیم.

آلیسون بکر اعتراف کرده است که لیورپول پس از شکست شرم‌آور 3-0 مقابل وولوز در مولینوکس، باید از دریافت گل‌های احمقانه دست بردارد.

بیایید امیدوار باشیم که بچه ها بتوانند شرایط را درست کنند و ما را به راه های پیروزی مقابل رقبای سرسخت خود برگردانند.

ما باید به بازی های بعدی فکر کنیم، این چیزی است که در دستان ماست. آلیسون به سایت رسمی باشگاه (از طریق مستقل). ما در موقعیتی نیستیم که زیاد در مورد آنچه می توانیم در پایان فصل انجام دهیم فکر کنیم.

گام رو به جلو عملکرد نیمه دوم بود، خیلی تغییر کرد، اگر بازی را تماشا کنید دو طرف کاملا متفاوت بود. باید برای بازی بعدی، از موقعیت‌هایی که داریم استفاده کنیم و گل‌های احمقانه را نخوریم.»

واضح است که بسیاری از بازیکنان ما به طور جدی اعتماد به نفس پایینی دارند، اما تنها راه حل این مشکل، بردن بازی‌ها است.

گرسنگی و میزان کاری که ما را در فصول اخیر به چیزی که هستیم تبدیل کرده است در حال حاضر کم است و وقتی به نتایج اخیر ما نگاه می کنید این واضح است.

روبن نئوس 20 دقیقه مانده به پایان هر سه امتیاز را برای میزبان به ثمر رساند و دروازه بان برزیلی تاکید کرد که او و هم تیمی هایش در حال حاضر نمی توانند حتی به صعود به لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند.

یک گل به خودی جوئل ماتیپ باعث شد تا تیم جولیان لوپتگی از دروازه خارج شود قبل از اینکه تلاش قدرتمند کریگ داوسون در 15 دقیقه برتری آنها را دو برابر کرد.

ما باید به این فکر کنیم که اکنون چه کاری می توانیم بهتر انجام دهیم و در بازی بعدی که در پیش داریم پیروز شویم. خودشه.

ما فقط یک بازی از هفت بازی اخیر خود را بردیم (در تمام رقابت‌ها) و بعد دربی مرسی ساید در آنفیلد است.

ما در شرایطی نیستیم که اعتماد به نفس داشته باشیم اما تلاش کردیم. نیمه دوم را خوب انجام دادیم و سپس دوباره گل خوردیم: شما گل نمی‌زنید و باز هم گل می‌خورید، بنابراین از طرف من کاملاً ناامیدکننده است.

بیشتر بخوانید: کارشناس پیشنهاد می کند که هواداران قرمزها با ادامه مبارزات لیورپول، یورگن کلوپ را باور نمی کنند.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/05/liverpool-silly-goals-alisson-becker/ منبع:

اورتون از یک پیروزی بزرگ مقابل آرسنال، رهبر لیگ در گودیسون پارک، تازه است و معتقد است که زمان بهتری برای بازی با ما وجود ندارد.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟