اثر انگشت یک مدافع در بسته شدن در پیکان

1798275
بدرق در این دیدار به عنوان مدافع چپ دفاع سه نفره مجتبی حسینی به میدان رفت و با عملکرد خوب خود به تیمش کمک کرد تا دروازه را بسته نگه دارد و یک امتیاز کسب کند.
پیکانیها مدافع متولد امیدیه که دومین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند، در این فصل در ترکیب تیم پایدارتر شده و برخلاف فصل گذشته که 10 بار شروع کرد، در این فصل تا پایان هفته هجدهم 12 بار به میدان رفت. بازیکن اصلی و یک بار به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفت تا با وجود 26 سال حضور در بین بازیکنان جوان پیکان یکی از بازیکنان مورد علاقه مجتبی حسینی باشد. بازی های سخت آینده



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال پیکان دومین بازی متوالی را با کلین شیت پشت سر گذاشت تا مجتبی حسینی یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را تشکیل دهد.

اثر انگشت یک مدافع در بسته شدن در پیکان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این تیم پس از امضای قرارداد با رشید مظاهری و ساختار منسجمی که مجتبی حسینی ایجاد می کند، همچنان یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر است. برای تیمش در فاز دفاعی.
برای پیکانی ها که دیدار مقابل مس کرمان را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساندند اما اتفاق بدی که رخ داد مصدومیت سامان فلاح در دقایق ابتدایی بازی بود تا مسئولیت سایر مدافعان این تیم مانند میلاد. بدرق که تجربه زیادی در فولاد خوزستان دارد رشد کرده است.


سرویس خبر شماره: 1868532
15 فوریه 1401 @ 7:03 ب.ظ
5K امتیاز خبر|

0نقطه نظر