اخراج مربی سابق لیورپول توسط تیم دوم در 5 ماه – تنها پس از 9 هفته! – باشگاه لیورپول

مایکل بیل، مربی سابق آکادمی لیورپول، پس از اخراج از ساندرلند – پس از 9 هفته سرمربیگری، شاهد چرخش دیگری در دوران مدیریتی پر دردسر بود.

بیل در طول 9 سال حضورش در مرسی ساید به عنوان مربی بسیار مورد توجه قرار گرفت – که با یک دوره کوتاه مدت با باشگاه برزیلی سائوپائولو قطع شد – و زندگی او در سطح بزرگسالان به خوبی آغاز شد.

با این حال، پس از خدمت به عنوان دستیار استیون جرارد در رنجرز و استون ویلا، این بازیکن 43 ساله در سال 2022 به مدیریت QPR رفت.

کمتر از دو سال بعد، بیل به تازگی سومین باشگاه خود را ترک کرده است، که دو بار در فاصله پنج ماه این فصل اخراج شده است.

ساندرلند جدیدترین شرکتی است که روابط خود را قطع کرد و بیل را از وظایف خود خلاص کرد تا به رابطه متخاصم بین مدیر و حامیان پایان دهد.

خروج بیل در روز دوشنبه نهایی شد، دو روز پس از شکست 2-1 مقابل بیرمنگام که در میان ادعاهایی که او دست دادن مدافع تری هیوم را هنگام خروج از زمین نادیده گرفته بود، خشم را برانگیخت.

در حالی که سرمربی اصرار داشت که این یک سوء تفاهم بوده است، اما در نمودارهای فرم اشتباهی وجود نداشت زیرا ساندرلند تنها چهار بازی از 12 بازی خود را که سرمربی تیمش بود برد.

بیرکنهد، انگلستان - یکشنبه، 11 سپتامبر 2016: مایکل بیل، سرمربی تیم زیر 23 سال لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس 2 زیر 23 سال مقابل لسترسیتی در پرنتون پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او ساندرلند را در رده دهم چمپیونشیپ ترک می‌کند، در حالی که تیم هفتم بود و تنها سه امتیاز با رتبه‌های پلی‌آف فاصله داشت.

این پیشرفت جدید که قبلاً در ماه اکتبر توسط رنجرز اخراج شده بود، در مورد حرکت بعدی بیل تردید ایجاد کرد و نحوه خروج او از QPR نیز انتقاداتی را برانگیخت.

بیل علیرغم داشتن سه شغل برجسته در کمتر از دو سال، تنها 77 بازی را به عنوان مربی ارشد رهبری کرده است که طولانی ترین دوره او 43 بازی در رنجرز بوده است.

این یک وضعیت گیج کننده برای بیل است که علیرغم شهرت شکوفا شده خود به عنوان مربی در لیورپول و سپس حمایت از جرارد، تلاش کرده است تا آن را به نقش اصلی تبدیل کند.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/ex-liverpool-coach-sacked-by-2nd-club-in-5-months-after-only-9-weeks/ منبع: