ادعای جنجالی قبل از بازی با استقلال/ تنها پنالتی به سود هواداران در دیدار با پرسپولیس گرفته شد!

(در فصل جاری و بازی با پرسپولیس فقط یک پنالتی به سود هواداران گرفته شد که آن هم اشتباه بود و تاثیری در نتیجه بازی نداشت و از طرفی اکثر باشگاه ها پیروز شده اند و امتیازهای زیادی از نقطه پنالتی بگیرید)

و بعد…

اما گروه بی طرف و با اخلاق هواداران از کمیته محترم داوران و خداداد افشاریان و همکاران محترم انتظار دارند که در چیدمان داوران و انتخاب گروه داوران مجرب در مسابقات دقت بیشتری داشته باشند.هوادارانی که کمتر تحت تاثیر عناوین قرار می گیرند. از باشگاه ها و تعداد تماشاگران و انتظار می رود که داوران جوان به کار گرفته شوند یا از بی تجربه ها در جلسات باشگاه تازه ایجاد شده دیروز، امروز پایدار و فردا ریشه دار به شدت پرهیز شود!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بعد …

پیش از ابراز شکایت و بر اساس ماهیت و روش دانش کانون هواداران، درگذشت تاسف بار فرزند خردسال محمدرضا اکبریان، داور پیشکسوت و بین المللی فوتبال ایران را به ایشان و نه به بازماندگان تسلیت می گوید. خانواده.

کانون هواداران با انتشار بیانیه ای با عنوان “هنوز به یک داور شجاع برای اعلام پنالتی برای هوادار نیاز داریم!” به شرح زیر صادر می شود:

اگر مثال بخواهید، برای یادآوری، در فصل جاری رقابت های لیگ برتر، در پنج بازی هواداری مقابل نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، مس رفسنجان، مس کرمان و پیکان اشتباهات داوری زیادی رخ داده است که نتایج سه بازی را تغییر داده است. مسابقات و به گفته اکثر کارشناسان داوری از دست دادن هواداران چشمگیر بود.

مثلاً اگر اکثر کارشناسان مستقل و غیرمستقل داوری به خطای پنالتی محرز و به طور دقیق تر محمدجواد محمدی در سه بازی قانع شوند، ممکن است 10 هفته از رقابت های لیگ برتر گذشته باشد و هیچ داوری برای هواداران پنالتی نگیرد. بازی ها نکته ذکر شده خط کشی و تشخیص داده شد، هر چند زاویه دید یا کیفیت هیچ تصویری نمی توانست عمق اشتباهات داوری را به ضرر هواداران نشان دهد!

متأسفانه در غیاب ابزاری مانند واقعیت مجازی در لیگ برتر و حتی عدم استفاده از سیستم های رادیویی در مسابقات هواداری با توجیه عدم حساسیت، کمبود امکانات و تعیین اولویت های دیگر، مجموعه خصوصی هواداران همواره مورد توجه بوده است. قربانی اشتباهات سهوی داوری بوده و هست.

اما همانطور که می دانید دلایل زیادی وجود دارد که می تواند در اشتباهات داوری موثر باشد، حتی اگر تصادفی باشد، یکی از مهم ترین دلایل آن کمبود هواداران و عدم فشار هواداران به گروه داوری است که برای یک مسابقه انتخاب شده است. ، قبل، حین یا بعد از مسابقه. پایان این بازی است و بنابراین تنها امکان ابراز اعتراض گروه‌هایی مانند هواداران به نامه‌های رسمی و در نهایت اطلاع‌رسانی در فضای رسانه‌ای کشور با در نظر گرفتن این نکته ضروری است که با توجه به با سیاست های کانون هواداران همچنان سر و صدا خواهند کرد و از تشنج های فعلی فوتبال ایران جلوگیری می شود.