اریک تن هاگ آنچه را که تیمش پس از قهرمانی در جام حذفی باید در آن بهبود بخشد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات توضیح می دهد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، قبول نکرد که تیمش آخرین مقاله است و در عوض معتقد است که جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد.

یک لحظه جنون و هجوم خون از سرمربی و ستاره مهاجم الکساندر میتروویچ در نیمه دوم شاهد سه کارت قرمز در عرض چند ثانیه بود.

هوسبازی هری مگوایر روی توپ ناله های شنیدنی تماشاگران را برانگیخت و یونایتد از لیساندرو مارتینز و دیوید دخیا برای حذف فولام تشکر می کند.

در انتقالات هجومی، قطعاً می‌توانیم بهتر عمل کنیم، می‌توانیم از آن سود بیشتری ببریم. من فکر می‌کنم (ما می‌توانیم) انتقال دفاعی خود را بهبود بخشیم و به خصوص در ریکاوری‌ها.»

یک گل از برونو فرناندز و یک گل اول یونایتد از مارسل سابیتزر برای فرستادن شیاطین سرخ به نیمه نهایی کافی بود و در آنجا به مصاف برایتون خواهند رفت.

مرد هلندی پاسخ داد: “از بازی ها خوشحال و راضی هستم، اما فضای زیادی برای پیشرفت در توپ می بینم. امروز یک نمونه بود.»

تن هاگ افزود: «و سپس در بازی های بزرگ مقابل لیورپول و منچسترسیتی، ما شکست خوردیم و واقعاً شکست خوردیم، بنابراین باید شخصیت بیشتری نشان دهیم. بنابراین چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارد. اما از پیشرفتی که انجام داده‌ایم خوشحالم.»


با وجود گلزنی، یونایتد از کامل بودن فاصله زیادی داشت. برای بخش‌های بزرگی از بازی، کوتاجرز به وضوح طرف بهتری بود. خود مارکو سیلوا در صحبت های خود پس از بازی به این موضوع اشاره کرد.

در غیاب کازمیرو، یونایتد برای پیشبرد توپ به سمت جلو تلاش کرد. این حمله فاقد هرگونه تهدید قوی بود.

اسکات مک تومینای ضعیف بود، که با این واقعیت مشخص شد که او کمتر از داوید دخیا توپ را لمس می کرد. یونایتد زمانی که او از زمین بیرون آمد به شدت پیشرفت کرد.

میتروویچ به داور حمله کرد در حالی که ویلیان به دلیل جابجایی توپ در محوطه جریمه خود و محروم کردن جیدون سانچو از یک موقعیت گلزنی با دست جریمه شد.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/20/erik-ten-hag-outlines-what-his-team-need-to-improve-on-after-fa-cup-win-261511/ منبع:

اریک تن هاگ پس از اینکه تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فولام را شکست داد، با مطبوعات صحبت کرد.

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، به دلیل بازی‌هایش در جدول زمانی کارت قرمز دریافت کرد. به غیر از میتروویچ، ویلیان نیز دستور راهپیمایی خود را دریافت کرد.

از سرمربی سابق آژاکس پرسیده شد ورزشکاران تا چه حد تیم فعلی یونایتد شیوه بازی فوتبال اریک ده هاگ را تجسم می کند.

ما باید خونسردی بیشتری روی توپ نشان دهیم، باید تشخیص دهیم که بار اضافی کجاست و از این برای جذب حریفان و ماندن بیشتر روی توپ استفاده کنیم.