استقلال و پرسپولیس مجوز نمی گیرند/ آقایان 10 خرداد نگوئید من دلیل برکناری نیستم/ ممکن است فدراسیون تعلیق شود.



مصطفی زارعی مسئول مجوز حرفه ای فدراسیون با حضور در اولین برنامه فوتبالی بحث های مهمی را در مورد مجوز پیرامو پرسپولیس و استقلال مطرح کرد که بوی حذف این دو تیم را به گوش هواداران این دو می برد. تیم ها دو تیم بیشتر از همیشه

چقدر بدهی برای ارسال مدارک باقی مانده است؟
در این مدت اتفاقات خوبی افتاد و وزیر ورزش به این دو باشگاه کمک کرد و 6 جلسه تشکیل داد و برخی مشکلات این دو باشگاه برای اولین بار در تاریخ برطرف شد. مثلا بعد از مدت ها استقلال با مالیات و بیمه به توافق رسید، مسائل حقوقی حل شد، بیشتر بدهی ها تسویه شد و مدارک ارسال شد. هنوز چند سند برای ارسال وجود دارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما زمان بیشتری داد
اما اتفاقات بدی افتاد و مشکل مالکیت حل نشد. این بدترین خبر ممکن است زیرا این پرونده تا 30 فروردین مهلت داشت و ما از قبل مشورت کردیم زیرا فکر می کردیم مشکل حل نمی شود. ما سه هفته پیش مکاتبه کردیم و دوستان EFC متقاعد شدند که تا 5 اردیبهشت که همه مدارک را ارسال کنیم به ما فرصت دهند.

20 خرداد نگو من عامل حذف نیستم
من احساس خطر می کنم و نسبت به کارمندانی که اگر کاری از دستشان بر می آید، در 20 خرداد می گویند: «من دلیل اخراج نیستم». فدراسیون در این موضوع ممیز است و وزارت ورزش هم تلاش کرده و این موضوع فراتر از وزارتخانه است.

هیچ کدام از آنها نمی توانند مجوز بگیرند
اگر مشکل مالکیت حل نشود، هیچ یک از باشگاه ها نمی توانند مجوز بگیرند. در این صورت فدراسیون سه راه دارد: مجوز بدهد، ندهد یا به کسی بدهد. اگر تسلیم شود AFC را باطل می کند و فدراسیون تعلیق می شود.

آیا بانک ها نباید تنها تیم هایی باشند؟
لیگ برتر 40 میلیون دلار جایزه دارد و تیم قهرمان 20 میلیون دلار جایزه دارد و چرا ما باشگاه هایمان را از آن دور می کنیم؟ الان وضعیت کشور و دلار و اقتصاد خوب است و آیا نباید تنها بانک ها تیم دار باشند؟

مشورت تاج با AFC غیر منطقی است
می گویند آقای تاج مشورت کند، جایی در ادبیات AFC نیست و این درخواست غیرمنطقی است. ما جنگی را آغاز کرده ایم که جنگ خودمان با خودمان است و ما بازنده هستیم. نمیدونم چیکار میشه کرد تکلیف من مشخص است و اگر مالکیت دو باشگاه قطعی نشود قبل از تصمیم گیری استعفا خواهم داد. چون نمی خواهم با هواداران روبرو شوم.

ماجرای حذف پرسپولیس و استقلال جدی است
این داستان کاملا جدی است و امسال مشکلات با قول و قرار و تاریخ حل نمی شود و من بمیرم تو بمیر. امسال علاوه بر بحث مالکیت پروانه حرفه ای، این بحث در آیین نامه لیگ نخبگان نیز گنجانده شده است و گفته شده است که اگر دو تیم مالکیت مشترک داشته باشند نمی توانند شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس و استقلال در آستانه حذف از آسیا/مشکل مالکیت حل نشد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال