یورگن کلوپ از من سرمربی بهتری ساخت

پپ گواردیولا در طول مدت حضور مشترکشان در لیگ برتر، با شور و شوق در مورد “نبردهای باورنکردنی” خود با یورگن کلوپ صحبت کرده است.

این دو شش عنوان اخیر را بین خود به دست آورده اند و هر دو امسال دوباره با آرسنال میکل آرتتا در ترکیب قرار دارند و مدیران منچسترسیتی و لیورپول استانداردهای لازم برای قهرمان شدن انگلیس را بالا می برند.

حتی زمانی که قرمزها در فصل‌های 2018/19 و 2021/22 به ترتیب 97 و 92 امتیاز کسب کردند، آن‌ها فقط برای مقام دوم کافی بودند و هر دو بار با یک امتیاز انفرادی برای تیم گواردیولا از دست رفتند، اگرچه لباس استادیوم اتحاد جوابی نداشت. به میزان 99 امتیازی ما در چهار سال پیش.

سرمربی سیتی در مورد رقابت خود با کلوپ در هشت سال گذشته با TNT Sports صحبت کرد و گفت: وقتی اینجا را ترک می‌کنم، همیشه بزرگ‌ترین رقیب و نبردهای باورنکردنی را که بین یکدیگر داشتیم، به یاد خواهم آورد.

“پنج لیگ برتری که در شش سال گذشته فتح کردیم، با این باشگاه فوتبال باورنکردنی، یک مربی باورنکردنی و بازیکنان باورنکردنی اش مبارزه می کردیم. من هرگز آن جنگ ها را فراموش نمی کنم، هرگز در زندگی ام.

آنها بزرگترین رقیب من در تمام دوران حرفه ای من بوده اند. همه می دانند که کلوپ و لیورپول از من مربی بهتری ساختند. درباره اون هیچ شکی نیست.”

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این دو مربی که از سال 2017 بر فوتبال انگلیس تسلط داشتند، دیگر به عنوان سرپرست باشگاه فعلی خود ملاقات نخواهند کرد، اما در بین 22 بازی لیورپول و من سیتی، بازی های کلاسیک واقعی را ارائه کرده اند.

تحسین گواردیولا برای کلوپ از این اظهارنظرها مشخص است، و می توان گفت که او به شدت احترام می گذارد که آلمانی چقدر او را برای چند عنوان قهرمانی در لیگ برتر که در اتحاد به دست آورده است، بسیار احترام می گذارد، اما وقت آن رسیده است که یورگن تعادل را جبران کند. قبل از اینکه ماه آینده آنفیلد را ترک کند کمی بیشتر!

می توانید نظرات گواردیولا در مورد کلوپ را در زیر (از ساعت 3:24) از طریق TNT Sports در YouTube مشاهده کنید:



https://www.empireofthekop.com/2024/04/08/guardiola-klopp-praise-better-manager/ منبع: