اشکال قانونی در مورد استقلال، تراکتور و کاوه

وی در مورد اینکه آیا به پیوستن کاوه به استقلال خوشبین است، گفت: چون در جلسه کمیته تعیین وضعیت حضور داشتیم و نمایندگانی از استقلال و تراکتورسازی و م. رضایی هم در این جلسه حضور داشتند، پس تعصب نکنیم و منتظر رای این شورا باشیم. کمیته



مجله اخبار فوتبال داخلی

دستیار باشگاه استقلال می گوید تفاهم نامه استقلال و تراکتور در خصوص کاوه رضایی مشکل حقوقی دارد.

اشکال قانونی در مورد استقلال، تراکتور و کاوه

وی ادامه داد: می دانید قانون قرارداد قرضی این است که بازیکن ابتدا وارد لیست بازیکنان شود و سپس قرضی شود که این اتفاق نیفتاد و تراکتورسازی با کاوه رضایی قرارداد یک ساله امضا کرد. به جلسه رفتیم، تفاهم نامه و سایر اسناد را ارائه کردیم و منتظر اعلام تصمیم کمیته تعیین وضعیت هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود پایان نقل و انتقالات، وضعیت کاوه رضایی همچنان نامشخص است. این بازیکن قرارداد خود را با تراکتور فسخ کرد و آرزوی بازگشت به استقلال را دارد اما آبی پوشان قصد دارند با جذب یک هافبک خارجی جای خالی خود را پر کنند.

امیری ادامه داد: باشگاه استقلال با رضایی قرارداد نبست، فقط با تراکتور تفاهم نامه ای منعقد شد که در آن نیز به رفتن قرضی کاوه به تیم تبریزی اشاره شده است. از نظر قانونی این تفاهم نامه دروغ است. از آنجایی که رضایی ابتدا باید با استقلال قرارداد می بستند، نام او در لیست این تیم قرار گرفت و سپس او را قرض دادند. آن کارها انجام نشد و این اشتباهی بود که در ابتدای فصل مرتکب شد.

در همین رابطه علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در گفتگوی تلفنی با شب های فوتبال درباره آخرین وضعیت کاوه گفت: دو روز پیش جلسه ای در کمیته برای تعیین وضعیت پرونده رضایی تشکیل شد. متاسفانه در ابتدای فصل دوستان باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد بدی منعقد کردند. در تفاهم نامه با باشگاه تراکتورسازی نوشته شده که کاوه رضایی قرضی به تراکتور می رود.


سرویس خبر شماره: 1868126
13 فوریه 1401 در 01:11 |
8.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر