اقدام ویژه برای به ثمر رساندن ضربات تامیروف! (تصویر)

البته در آخرین بازی های پیکان خبری از شوت های عجیب تمیرف به سمت دروازه حریف نیست و مشخص است که کادر فنی خودروسازان در این باره با این بازیکن جوان ازبکستانی صحبت کرده اند.

1840171

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتقاد خاصی که از ابتدای حضور شیرزد تامیروف در فوتبال ایران به این مهاجم ازبکستانی وارد شده، مربوط به شوت های عجیب و از راه دور او به سمت دروازه حریف است. او در پرسپولیس این کار را می کرد و چند بار در پیکان تکرار کرد تا سوژه رسانه ها شود.


سرویس خبر شماره: 1899906
20 آوریل 1402 ساعت 06:30
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

آنچه در مورد تمیروف قابل توجه است، اعتماد ویژه مجتبی حسینی به این بازیکن ازبکستانی است. سرمربی باتجربه پیکان پس از بازی با هواداران درباره عملکرد بازیکن خارجی تیمش گفت: من چندین جلسه با این جوان داشتم و آنالیزهای زیادی به او نشان دادیم، با او زیاد صحبت کردیم. بازیکن با کیفیت بالا و من فکر می کنم او فقط باید کمی صدادارتر باشد. من فکر می کنم او استعداد بسیار خوبی دارد.”

1840172



مجله اخبار فوتبال داخلی

شیرزد تامیروف به طور ویژه در تمرین پیکان به تمرین شوت زنی روی دروازه می پردازد.

اقدام ویژه برای به ثمر رساندن ضربات تامیروف!  (تصویر)

به تازگی عکس هایی از تمرین تیم فوتبال پیکان منتشر شده است که تمرین ویژه تیراندازی شیرزد را نشان می دهد. تمیروف با هر تمرین تیر به سمت دروازه شوت می کند تا بتواند بهتر از قبل به سمت دروازه حریف راه پیدا کند. او در تمرین تیر روز شنبه موانعی را در زمین چمن قرار داد و از راه دور شروع به شلیک آن موانع کرد.