الخلیفی: چقدر عجیب است که رئال مادرید قهرمان اروپا شده است!


سرویس خبر شماره: 1845154
2 اردیبهشت 1401 ساعت 20:24 |
47 هزار امتیاز خبر|

36نقطه نظر

این عجیب و بسیار نادر است که در برابر یک تورنمنت بزرگ مقاومت کنید و سپس در همان تورنمنت شرکت کنید، قهرمان شوید، جشن بگیرید و از جام لذت ببرید. صادقانه بگویم، برای من بسیار عجیب است که این اتفاق افتاده است. البته ما نمی خواهیم وقت خود را با فکر کردن به این چیزها تلف کنیم و پاری سن ژرمن به راه خود ادامه خواهد داد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری سن ژرمن، قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته را اتفاقی عجیب توصیف کرد.

الخلیفی: چقدر عجیب است که رئال مادرید قهرمان اروپا شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد حذف دردناک و غیرمنتظره پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا در ابتدای سال توسط رئال مادرید هنوز توسط ناصر الخلیفی فراموش نشده است. در پایان بازی در مادرید، مالک باشگاه فرانسوی به قدری عصبانی بود که به سمت داور رفت و به شدت اعتراض کرد. حالا که بیش از شش ماه از آن شب عجیب و فراموش نشدنی لیگ قهرمانان اروپا می گذرد، ناصر الخلیفی از تاریخچه حضور در سوپرلیگ اروپا و نقش رئال مادرید در تشکیل اولیه این تورنمنت صحبت کرد و مدعی شد که اعتقادی به این موضوع ندارد. باشگاهی که قصد دارد در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند اما در نهایت در این تورنمنت قهرمان شد.

ناصر الخلیفی گفت: برای من خیلی عجیب است که رئال مادرید فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا مقام اول را کسب کرد و در پایان قهرمانی را جشن گرفت. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت فوتبال باشگاهی در جهان است.