بازگشت سه ستاره یووه در آستانه دربی ایتالیا

یوونتوس فصل را فاجعه بار آغاز کرده است، اما پیروزی مقابل اینتر در تورین می تواند اعتماد به نفس بیانکونری را تا حد زیادی افزایش دهد و نقطه شروعی برای بازگشت بانوی پیر باشد.

یوونتوس امیدوار است سه ستاره اصلی خود را در بازی مهم یکشنبه مقابل اینتر مصدوم کند.

بازگشت سه ستاره یووه در آستانه دربی ایتالیا


سرویس خبر شماره: 1851715
12 نوامبر 1401 ساعت 20:40
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یوونتوس که از قبل حذفش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده بود، شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با سوم شدن این گروه به لیگ اروپا صعود کند. اکنون که وضعیت بیانکونری در اروپا مشخص است، تمرکز اصلی آلگری و شاگردانش سری آ و به خصوص دربی یکشنبه است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آستانه دربی ایتالیا، یکی از دیدارهای بزرگ فصل سری آ که یکشنبه بین یوونتوس و اینتر برگزار می شود، بیانکونری ها خبرهای خوبی دریافت کردند. احتمال بازگشت سه ستاره مهم یووه که قبلا مصدوم شده بودند: دوشان ولاوویچ، گلیسون برمر و آنجل دیماریا.

بر اساس گزارش ها در ایتالیا، سه مصدومیت بزرگ یوونتوس، ولاوویچ، برمر و دی ماریا بهبود یافته اند و در بازی یکشنبه مقابل اینتر حضور خواهند داشت. این بهترین خبری است که آلگری در آستانه دربی ایتالیا می تواند دریافت کند چرا که تیمش با حضور این سه نفر چه در حمله و چه در دفاع تقویت می شود.

یوونتوس به ویژه از بازگشت ولاوویچ خوشحال است. این مهاجم 22 ساله صربستانی، گلزن اصلی بیانکونری ها در این فصل بوده و با وجود ضعیف بودن هافبک یووه، چندین بار برای تیمش گلزنی کرده است. او در پانزده بازی سری آ و لیگ قهرمانان اروپا برای یووه 8 گل به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی