بی گناهی که همه جای دنیا حل شد/ شرمنده سرمربی برزیلی پرسپولیس نیستیم؟

اتفاق عجیبی در نشست خبری پرسپولیس پس از دیدار با ذوب آهن رخ داد. سرمربی برزیلی پرسپولیس پس از این جلسه برای پاسخ به سوالات خبرنگاران به نشست خبری رفت اما مدیر رسانه ای پرسپولیس اعلام کرد در صورت عدم خروج دوربین های صدا و سیما از نشست خبری، سرمربی پرسپولیس جلسه را ترک خواهد کرد. سرانجام سرمربی پرسپولیس به دلیل حضور دوربین های تلویزیونی بدون پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشست خبری را ترک کرد.

بحث حق پخش تلویزیونی که باشگاه های ایرانی این بار کمی جدی گرفته اند، یک سوال تقریباً لاینحل در فوتبال ماست. حادثه ای که بعید است به این راحتی حل شود.

البته مربیان خارجی قبل از آمدن به ایران از این مسائل مطلع نیستند. درست مثل سرمربی برزیلی پرسپولیس که دیروز از این دیدارها شوکه شده بود و نمی دانست باید چه کار کند! ما که فقط خودمان را در دنیای فوتبال قبول داریم، در مقابل مبارک آن چیزهایی را که در کشورهای دیگر رایج است نشان نمی دهیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

فوتبال ایران و صداوسیما به منابع دولتی گره خورده اند و به صورت خصوصی اداره نمی شوند. ناگهان بحث از این جیب به این جیب می چرخد ​​و نمی توان تصور کرد روزی روزگاری باشگاه ها به لطف پخش تلویزیونی بتوانند بیشتر هزینه های خود را تامین کنند.