توضیحات مدافع برزیلی در حمله بزرگش

جفرسون باهیا می گوید که مسئولیت از دست دادن پنالتی را بر عهده می گیرد.

توضیحات مدافع برزیلی در حمله بزرگش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان گذشت و اگر پنالتی مدافع برزیلی به گل تبدیل می شد، با اختلاف بهتری پیروز می شد. جفرسون باهیا در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: از نتیجه ای که گرفتیم بسیار خوشحالم، از برد بسیار خوشحالیم و در بهترین مسیر برای رسیدن به هدف خود هستیم. تبریک به تمامی بازیکنان، مربیان و همکاران باشگاه مس رفسنجان. ما متحدتر و قوی تر از قبل هستیم.
وی در مورد تمرین پنالتی در تمرینات ادامه داد: من هر روز تمرین می کنم. وقتی تمرین تمام می شود، ضربات دروازه را که دروازه بان زده است، تمرین می کنم. سه پنالتی زدم که دو تای آنها تبدیل به گل شد و یکی نشد. به تمریناتم ادامه می دهم چون یک حرفه ای هستم و از مربی به خاطر اعتمادی که من را برای زدن پنالتی انتخاب کرد تشکر می کنم. مربی نقش بسیار مهمی در پیشرفت من در فوتبال ایران دارد. از همکاری با آقای ربیعی بسیار خوشحالم زیرا ایشان علاوه بر اینکه معلمی بسیار باهوش و فردی فوق العاده هستند، برای همه شاگردانش یک پدر واقعی هستند.
او در مورد استراحت قبل از زدن پنالتی گفت: زمانی که پنالتی اعلام شد، سرمربی حریف با ادعای اشتباه داور می خواست تیمش را از زمین مسابقه اخراج کند اما آنها مدت ها بی حرکت ماندند و از این موضوع متعجب بودند. اما مسئولیت از دست دادن پنالتی را بر عهده می گیرم، تا فرصت های دیگر به تمرین و پیشرفت ادامه می دهم، تمام تلاشم را می کنم و به تیم کمک می کنم تا 3 امتیاز را بگیرد.
باهیا در مورد رقابت خود با پریرا و منشا در ضربات پنالتی افزود: من فکر می کنم بین من پریرا و منشا رقابتی وجود ندارد، مربی هرکسی را انتخاب کند باید آماده ضربه زدن و کمک به تیم باشد اما اینجا همه ما حرفه ای هستیم و به هم احترام می گذاریم. همه وقتی وارد بازی می شوند برای بهترین بودن تمرین می کنند، اما رقابتی بین ما وجود ندارد، ما همه با هم دوست هستیم و به دنبال اهدافی هستیم که باشگاه می خواهد در پایان فصل به آنها برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1899732
19 آوریل 1402 ساعت 09:00
9.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من هیچ رقابتی با موشه و پریرا ندارم