جهانبخش نگران آمریکا نباشد (تصویر) – ورزش 3


سرویس خبر شماره: 1855521
دسامبر 04, 1401 در 07:43 ب.ظ
79.2K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

اگرچه جهانبخش در فاینورد شرایط بهتری نسبت به برایتون پیدا کرد، اما نتوانست گذشته درخشان خود را در این فصل تکرار کند. او در این فصل 10 بازی برای فاینورد انجام داده و موفق به زدن گل نشده اما 3 پاس گل برای هم تیمی هایش داده است. شاید جام جهانی این روزها برای لژیونر خاموش ایران در زمانی اشتباه آغاز شد و او در بهترین فرم خود به این مسابقات نرسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ملی پوشان ایران با اینکه یک پیروزی تاریخی مقابل ولز به دست آوردند اما بدون تلفات نتوانستند این کار را انجام دهند.

جهانبخش نگران آمریکا نباشد (تصویر)

قلی زاده در دیدار مقابل ولز نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشت و یک بار ضربه فنی و دیدنی او به تیرک دروازه هنسی برخورد کرد و تک گل او توسط وار رد شد تا در آن شرایط کی روش نگران نشد.نه خیلی از محرومیت جهانبخش مقابل آمریکا.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دو ملی پوش مقابل انگلیس کارت زرد گرفتند و اگر در بازی امروز کارت می گرفتند، بازی حساس مقابل آمریکا را از دست می دادند. مرتضی پورعلیگنجی توانست 90 دقیقه سخت و فشرده را به سلامت پشت سر بگذارد اما علیرضا جهانبخش که در 13 دقیقه پایانی وارد زمین شده بود با دریافت کارت اسکوبار بازی مقابل آمریکا را از دست داد.

البته شاید کی روش با وجود درخشش فوق العاده علی قلی زاده چندان نگران این محرومیت نباشد. جهانبخش در بازی با انگلیس در ترکیب ثابت حضور داشت اما پس از نمایش ضعیف نیمه دوم جای خود را به قلی زاده داد. چارلوا ستاره تیم ملی ایران توانست در بازی با انگلیس یک پاس گل بدهد تا طارمی را در ترکیب ثابت بازی با ولز قرار دهد.