خبر عجیب از گروگان گیری مالک پاری سن ژرمن

به گزارش لیبراسیون، طیب پس از نزدیک به یک سال حبس، سرانجام پذیرفت که اطلاعات افشاگرانه خود را درباره خلیفه که شامل چندین سند محرمانه روی کلید USB و هارد دیسک بود، تحویل دهد. ظاهرا در یکی از این اسناد به نقش الخلیفی در تامین میزبانی جام جهانی 2022 قطر اشاره شده است، تورنمنتی که از روز اول در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

نشریه فرانسوی «لیبراسیون» مدعی شد که ناصر الخلیفی، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن به دستور امیر این کشور یک تاجر فرانسوی الجزایری را بازداشت کرده است. ظاهراً این مرد 41 ساله به طیب ب. که به همراه همسر و فرزندانش به قطر سفر کرده و اطلاعات محرمانه ای در مورد رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن به دست آورده بود، ترس از افشای آنها باعث شد تا الخلیفی با کسب مجوز از امیر، فرد مذکور را دستگیر و زندانی کند. قطر در 13 ژوئن 2020. .

لیبرسون در ادامه گزارش خود مدعی شد که این تاجر فرانسوی الجزایری در دوران حبس در قطر متحمل انواع شکنجه های روحی شده است و به همین دلیل پس از تقریبا یک سال مقاومت در نهایت تسلیم شده و با ارائه اسناد محرمانه خود موافقت کرده است. . خطاب به وکلای رئیس باشگاه پاری سن ژرمن.



سرویس اخبار فوتبال خارجی