خشم تناخ; بازیکنان یونایتد 14 کیلومتر دویدند


سرویس خبر شماره: 1838398
24 مرداد 1401 @ 11:31 ق.ظ |
5.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر


در همین حال، بسیاری از پزشکان ورزشی و فیزیوتراپیست ها هشدار داده اند که تنهاچ خطر آسیب دیدگی بازیکنان تیمش را به میزان قابل توجهی افزایش داده است، زیرا آنها به یک روز تعطیل برای بهبودی مناسب نیاز دارند.
اما به نظر می رسد شدت عصبانیت و عصبانیت این سرمربی سابق آژاکس به حدی بود که او نتوانست بازیکنانش را به خاطر کسب این نتیجه باورنکردنی تنبیه نکند.
دمای هوای منچستر روز یکشنبه 30 درجه سانتیگراد بود اما سرمربی یونایتد می خواست به بازیکنانش نشان دهد که آمادگی پذیرش این عملکرد ضعیف را ندارد و چنین نتایجی عواقب جدی برای آنها به همراه خواهد داشت.

اریک تنهاک سرمربی منچستریونایتد از عملکرد بازیکنان تیمش در بازی مقابل برنتفورد بسیار عصبانی و ناراضی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد پس از آغاز رقابت های لیگ برتر برای دومین هفته متوالی مقابل حریف خود شکست خورد و با چهار گل مغلوب برنتفورد شد تا روز سختی را پشت سر بگذارد.
عملکرد ضعیف و اشتباهات فردی بازیکنان این تیم در این دیدار تنهاچ را به شدت عصبانی و ناراحت کرد و جریمه زیادی را برای بازیکنانش در نظر گرفت.
سرمربی هلندی دیروز از همه بازیکنان خواست که به کمپ تمرینی یونایتد بیایند، سپس آنها را مجبور کرد که در اطراف زمین بدوند، درست مانند بازی برنتفورد در پیروزی 4-0 مقابل شیاطین سرخ، که تلاش یونایتد برای جبران شکست خورد. نتیجه.