درخشش جوانان سپاهان مقابل سایپا آغاز شد

بازی سپاهان مقابل سایپا در جام حذفی فرصت خوبی برای مورائس خواهد بود تا از جوانان تیمش استفاده کند.

درخشش جوانان سپاهان مقابل سایپا آغاز شد

در نهایت، باید دید که مورایس در بازی سه شنبه مقابل حریف دسته چقدر ترکیب تیمش را تغییر خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی اگرچه اکثر نفرات لیست سپاهان با توجه به اعتقاد مورایس مبنی بر استفاده از آنها به صورت چرخشی کم و بیش در ترکیب این تیم قرار گرفته اند، اما طبیعی است که مسابقاتی مانند جام حذفی فرصت جدی تری باشد. اثبات توانایی خود

آنها پس از پایان کار خود در نیمه اول لیگ برتر در رده دوم جدول و بالاتر از استقلال و گلغر (یک بازی کمتر از سپاهان)، اکنون باید کار خود را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران آغاز کنند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پایان خوب نیم فصل با پیروزی مقابل مس کرمان تمرینات خود را برای دیدار مقابل سایپا از سر گرفت.

دیداری که با توجه به استفاده مداوم سرمربی پرتغالی با ترکیب ثابت در سه دیدار اخیر، فرصت خوبی برای به میدان گذاشتن بازیکنانی است که در این فصل کمتر برای سپاهان بازی کرده اند.

1789155

به عنوان مثال بازیکنانی مانند سلمانی و آریا یوسفی در طول فصل با لباس سپاهان بازی می کردند و شاید اگر یاسین مصدوم نمی شد در بازی با سایپا به او استراحت می دادند اما حضور جایگزین او در مسابقات لیگ احتمالا باعث این اتفاقات می شود. دو مهره باید از ابتدا در بازی مقابل سایپا حضور داشته باشند.

یکی دیگر از احتمالات جالب از لیست سپاهان، بازی نیما میرزازاد، دروازه بان ذخیره سپاهان خواهد بود. دروازه‌بانی که بعد از پیوستن به سپاهان شانس زیادی برای محافظت از قفس با تور طلایی نداشت و بعید نیست از نیازمندان پیام و رشید مظاهری جلوتر باشد.

1789156


سرویس خبر شماره: 1863466
17 ژانویه 1401 @ 8:37 ب.ظ
340

0نقطه نظر