درخواست های مهم فتح الله زاده و ساپینتو لو رفت!

اما نکته ای که سرمربی تیم می خواهد به فتح الله زاده برساند چیست؟ این سوال مستقیما به بحث تقویت کمربند میانی تیم استقلال مربوط می شود. سرمربی پرتغالی استقلال که در پایان تیرماه امسال قصد داشت یک بازیکن پرتغالی با ویژگی ها را برای بازی در پست هافبک استقلال بیاورد، به دلایلی از این کار انصراف داد. در زمان حضور استقلال در ترکیه گفته می شد که باشگاه استقلال به دلیل هزینه های بالای جذب بازیکن خارجی این موضوع را نپذیرفته است اما این بار ساپینتو با استناد به دلایل خود قصد دارد فتح الله زاده را مجاب کند تا اقدامات لازم را انجام دهد. یک بازیساز استخدام کنید

توجه داشته باشید؛ در این دیدار مدیرعامل و سرمربی استقلال موضوعات و موارد مختلفی مطرح خواهد شد که مطمئناً از کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر خواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

درخواست های مهم فتح الله زاده و ساپینتو لو رفت!

از روز انتصاب علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال و نشستن بر صندلی اجرایی، مصطفی آگرلو، مدیرعامل جدید در دیداری کوتاه و موقت با ریکاردو ساپینتو، با او دست داد و قول داد همه کار را انجام دهد. او می تواند برای کمک به استقلال و سرمربی تیمش کار کند.

درخواست های مهم فتح الله زاده و ساپینتو لو رفت!

نزدیکان به اتاق مدیریت باشگاه استقلال می گویند یکی از سوالات مورد نظر مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که قصد دارد او را بسیار دوستانه و با دقت به سرمربی پرتغالی این تیم منتقل کند، بحث اتفاقات حاشیه ای است. مستطیل سبز محرومیت ساپینتو پس از بازی گل گهر و استقلال سیرجان و همچنین جریمه 150 میلیون تومانی اتفاقات انزلی و 400 میلیونی بازی سیرجان، فتح الله زاده را بیشتر متوجه سرمربی خارجی کرد. استقلال به سبک خودش. اگرچه اخباری از باشگاه استقلال به گوش می رسد، اما خود ساپینتو به اطرافیانش گفته است که حالا باید بیشتر به احساساتش توجه کند، اما فتح الله زاده نیز می خواهد در این باره با سرمربی تیمش صحبت کند.نظر حضور او روی نیمکت و حضور در کنار بازیکنان استقلال تا رسیدن به موفقیت چقدر مهم است؟

از سالن های باشگاه استقلال خبر می رسد که این دو فردا شب در یک جلسه خصوصی درباره موضوعات مختلف صحبت می کنند اما دو موضوع محور اصلی صحبت های فتح الله زاده و ساپینتو خواهد بود.

همچنین در این جلسه ساپینتو با پیشنهاد قطع همکاری با باشگاه استقلال دست فتح الله زاده را برای جایگزینی سرمربی مورد نظر خود به جای وی باز گذاشت که مدیرعامل جدید این بازیکن را برکنار و از وی خواست تا به کار خود ادامه دهد.