آخرین وضعیت بدهی میلیاردی استراماچونی و محبی

مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی های کلان باشگاه گفت که حل مشکلات آبی ها زمان بر است و البته به هواداران تیمش امیدوار شد که نگران این پرونده نباشند.

آخرین وضعیت بدهی میلیاردی استراماچونی و محبی

فتح الله زاده همچنین در خصوص بازگشت سیاوش یزدانی به تمرینات این تیم پس از اتفاقاتی که در پی انتشار توئیت این بازیکن رخ داد، توضیح داد: با آقای ساپینتو هم در این باره صحبت کردم. لطفا من را درگیر بازگشت بازیکن نکنید و این وظیفه کادرفنی و سرمربی است و همه قابل بخشش هستند و آن که نمی بخشید نمی آید.

مدیرعامل استقلال درباره مطالبات باشگاه شباب الاهلی در خصوص انتقال مهدی قیدی نیز گفت: بله این قضیه هم هست. همه بدهی هایی که وجود دارد مربوط به زمان آقای آجورلو نیست و او خیلی از موارد را حل کرده است. من از آن دسته مدیرانی نیستم که مشکلات را به گردن مدیران قبلی می اندازم و تمام تلاشمان باید این باشد که بدهی ها را پرداخت کنیم.

فتح الله زاده در بخشی دیگر از توضیحات خود در خصوص پرداخت مطالبات محمد محبی به سانتا کلارا گفت: با آقای اجلال مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و ایشان هم با مهمانی در پرتغال صحبت کردند و تعهد کردیم و انشاءالله پول را پرداخت می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال در تشریح مشکلات این باشگاه به ویژه از نظر مالی، گفت: ما شفاف هستیم و این بدهی ها وجود دارد و به نظرم چیز مهمی نیست. ما مدیر هستیم و آمدیم و مدیر قبلی زحمت کشید و آمدیم مشکلات را حل کنیم. ما به یک فرصت نیاز داریم.

فتح الله زاده درباره پرونده استراماچونی گفت: سخت ترین این پرونده ها این است که 5 روز بیشتر از جمله آقای محبی فرصت ندارم چون باید آنها را حل کنیم. به نظر من این مشکلی نیست و ما آن را حل خواهیم کرد. مشکل آقای استراماچونی این است که وقتش تمام شده و ما آن را تلف می کنیم. مبالغ مطالبات زیاد است و مثلا پرونده استراماچونی 51 میلیارد است. من زمان می خواهم و اگر 10-15 روز وقت داشته باشم آن را حل می کنیم و هواداران ما نگران نباشند.

وی در خصوص شرایط حرفه ای شدن این باشگاه گفت: دیروز با آقای وزیر و همچنین تاج و قنبرزاده، پولادگر و درویش جلسه داشتیم و در این باره صحبت کردیم. آقای زارعی زحمت کشیدند و خیلی از مشکلات را حل کردند و آقای تاج هم با AFC صحبت کردند و بخشی از آن توسط فدراسیون حل شد و بخشی دیگر به عهده ما به عنوان یک باشگاه است. بحث مهمی در رابطه با مسائل استادیوم آزادی بود که آقای وزیر تماس گرفت و قرار شد یک شرکت تعمیرات و مسائل ورزشگاه را انجام دهد.

وی در خصوص محل برگزاری بازی سوپرجام ایران مقابل نساجی که بحث های زیادی بر سر آن بوده است، چنین پاسخ داد: ما سال ها با آقای حدادیان دوست بودیم و به هم گفتیم جای خوبی پیدا کنیم. فرقی نمی کند که کدام تیم می خواهد قهرمان شود و هر جایی که آن بازی را برگزار می کند باید برود بازی کند و قهرمانی را کسب کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1849695
01 آبان 1401 ساعت 16:22 |
1.9 هزار |

0نقطه نظر

فتح الله زاده: نگران نباش و به من وقت بده

مدیرعامل استقلال در ادامه صحبت های خود گفت: تقریباً پیشرفت خوبی داریم اما در خطر هستیم. با این حال ما مدیران حرفه ای هستیم و آنها می دانند که چگونه این ریسک ها را مدیریت کنند و مطمئنم یکی دو ماه دیگر خبر همکاری خوب مدیران باشگاه و فدراسیون فوتبال را خواهید شنید.

سرمربی آبی ها درباره تساوی مقابل آلومینیوم و انتظارات سرمربی پرتغالی این باشگاه گفت: قرار نیست آقای ساپینتو در هر بازی پیروز شود. او زحمت کشیده و من هم راضی هستم، مربی شایسته ای است و از او حمایت می کنیم.