آسنسیو از آنچلوتی می پرسد: تغییر موقعیت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه 3-1 سویا را در برنابئو شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا تثبیت کند. در این بازی گل های رئال را لوکا مودریچ، لوکاس واسکز و فده والورده به ثمر رساندند و وینیسیوس نیز دو پاس گل تماشایی داد اما نمی توان نقش مارکو آسنسیو را در این برد نادیده گرفت. او در کوارتر آخر بازی وارد زمین شد و بلافاصله دستمایه گل دوم رئال شد. با تساوی 1-1 بازی، آسنسیو توپ خوبی را برای وینیسیوس ارسال کرد و ستاره برزیلی به لوکاس برای گل دوم رئال پاس گل داد. آسنسیو در خط میانی و پشت مهاجمان زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی می کرد.


سرویس خبر شماره: 1849691
1 نوامبر 1401 ساعت 15:54 |
1K |

0نقطه نظر

آسنسیو درباره نقش خود در گل دوم رئال گفت:پست اصلی بازی من هافبک هجومی است، اما در رئال مادرید بیشتر به عنوان وینگر راست بازی می کردم. در مقابل سویا، آنچلوتی از من خواست که پشت مهاجمان بازی کنم و من در آنجا خیلی راحت بودم. زمان، من بهترین خواهم بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آسنسیو درباره برد شب گذشته مقابل سویا به مارکا گفت:خوشحالم که پیروز شدیم و توانستم در این پیروزی سهیم باشم. تیم در مسیر درستی قرار دارد و من سعی می کنم از دقایقی که دریافت می کنم بهترین استفاده را ببرم. این راه درست است.”

مارکو آسنسیو شب گذشته مقابل سویا در پست هافبک تهاجمی بازی کرد و مسئول گل دوم تیمش بود. او می گوید که بهترین عملکرد در این موقعیت است.

آسنسیو از آنچلوتی می پرسد: تغییر موقعیت

آسنسیو ادامه داد:درست است که الان روی نیمکت نشسته ام و از ابتدا بازی نکرده ام، اما فصل طولانی در پیش دارم و از تمام فرصت هایی که مربی به من می دهد استفاده می کنم. من به کیفیت خودم و خودم ایمان دارم. توانایی ها، اما این تصمیم مربی است که در زمین باشد. امیدوارم بتوانم اعتماد او را بیش از گذشته جلب کنم.”