درگیری شدید در رختکن منچستریونایتد/ از اصرار بر ترک باشگاه تا اختلاف بر سر کاپیتانی!

بر اساس گزارشات منچستر یونایتد، اختلاف و هرج و مرج زیادی در ترکیب منچستریونایتد وجود دارد. تنها دو روز قبل از بازی آنها مقابل برنتفورد، درگیری بزرگی در محل تمرین این باشگاه رخ داد. جو رختکن با رفتار برخی بازیکنان از جمله اصرار رونالدو برای جدایی مسموم شد. بسیاری از بازیکنان منتظرند تا رونالدو هر چه زودتر از باشگاه جدا شود تا فضا کمی آرام شود.

شیاطین سرخ روز شنبه در غرب لندن به طرز شرم آور تحقیر شدند و در نیمه اول چهار گل به تیم توماس فرانک دریافت کردند. تاناخ خشمگین به بازیکنانش دستور داد تا 13.8 کیلومتر را در روز یکشنبه در کارینگتون بدود. مسافت طی شده توسط برنتفورد

یونایتد که در انتهای جدول قرار دارد، برای اولین بار در تاریخ خود در دو بازی اول خود در لیگ برتر شکست خورد. و بازی هفته آینده مقابل لیورپول در تئاتر رویاها، ممکن است اوضاع برای یونایتد بدتر از آنچه که هست به نظر برسد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در این میان، بسیاری از بازیکنان تصمیم تانهاچ برای کاپیتان مگوایر را دوست ندارند. او با وجود نمایش های ناهماهنگش همچنان در ترکیب اصلی تیم قرار دارد و این موضوع باعث ناراحتی بازیکنان شده است. یونایتد همچنین با نحوه عملکرد آنها در بازار نقل و انتقالات هواداران را عصبانی کرد و برای مارکو آرناوتوویچ پیشنهاد داد و از این منظر تحت فشار قرار گرفت.