در دیدار با پرسپولیس قصد گلزنی نداشتیم/ مدیر شایسته و توانمند در فوتبال سطح بالا نباید در امور باشگاه دخالت کند!



مهدی هاچمین نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: ابتدا از مجری شایسته و شایسته فوتبال برتر که به گفته خودش این کار را انجام نمی دهم عذرخواهی می کنم. اختیار شرکت در کنفرانس مطبوعاتی را دارند. این نظر شماست و لطفا به جای دخالت در امور باشگاهی از حقوق تیم ها در برنامه خود دفاع کنید. تو این فوتبال حداقل یه مقدار نظم داری و میدونی آفساید و پنالتی چیه! به جای خودتان از حقوق تیم ها دفاع کنید و تصمیم نگیرید که هاشمی نسب در نشست خبری شرکت کند یا خیر. روزی که قانون را علیه تیم ما تغییر دهند، سپس از تیم ما دفاع کنند. تو دوست خوب من هستی و به حق روی این صندلی نشسته ای و یکی از دلایلی که روی این صندلی می نشینی به خاطر توانایی شماست اما لطفا در مورد باشگاه ما نظر ندهید.

وی با اشاره به دیدار تیمش با شمس آذر تصریح کرد: شمس آذر اولین سال حضور خود در لیگ برتر را سپری می کند و تا اینجای کار امتیاز قابل قبولی کسب کرده اند. این تیم جوانی است که در برخی از مسابقات خود دست به خودکشی زده است. ما دو امتیاز بازی رفت را از دست دادیم و می دانیم که فردا بازی سختی خواهیم داشت. سه امتیاز بازی فردا می تواند کمک زیادی به ما کند و سعی می کنیم با تمرکز کامل این سه امتیاز را کسب کنیم و بتوانیم در بالای جدول باقی بمانیم. اگر در نیم فصل قوانین تغییر نکند و تیم دیگری در جدول رده بندی پیش بیفتد. قوانین فوتبال ایران هر روز تغییر می کند. خوشحالیم که مجریان برتر فوتبال را می بینیم که از حقوق تیم ها دفاع می کنند اما در مورد چیزهایی که ربطی به آنها ندارد اظهار نظر می کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آنها در بازی برگشت به این فکر بودند که در بازی رفت دربی در خانه حریف گل زده اند، به میدان رفتند. فرض کنید با این ایده بازی کرده ایم، سپس 10 بازی دیگر باقی مانده است. اگر امتیازها مساوی شود و در دربی اول گل خوردیم و پایان فصل مشخص شود این اتفاق می افتد. آیا کسی می تواند 10 مسابقه بعدی را که در آن تیم ها از نظر امتیازی مساوی می شوند، پیش بینی کند؟ این سوال کاملا غیر منطقی است. اصلاً چیزی نبود که به آن فکر کرده بودیم. هفته گذشته سه امتیاز عقب بودیم و انتظار چنین چیزی را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: احتمالی بعید اما فوق العاده جذاب/ حساس ترین دربی تاریخ نزدیک است؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال