طلسم اصفهان: رکورد ویژه ذوب آهن شکسته شد!


سرویس خبر شماره: 2015322
30 آوریل 1403 در 11:41 ق.ظ.
296

0نقطه نظر

ارزیابی ویژه شاگردان محمد ربیعی مقابل سپاهان به پایان رسید.

طلسم اصفهان: رکورد ویژه ذوب آهن شکسته شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رکورد فوق العاده ذوب آهن و 11 بازی بدون شکست در دیدار معوقه مقابل سپاهان به پایان رسید و این تیم در نهایت در دوازدهمین دیدار خود مقابل ورزشگاه فولاد شهر شکست خورد.

ذوب آهن پیش از این دیدار در دیدارهای خارج از خانه 6 برد و 5 تساوی کسب کرد و با 23 امتیاز در صدر جدول رده بندی تیم مهمان قرار گرفت و حتی با این شکست همچنان در صدر جدول قرار دارد و استقلال با 21 امتیاز در رده بعدی قرار دارد.

شاگردان محمد ربیعی در دیدارهای خارج از خانه عملکرد خوبی داشتند اما در دیدارهای خانگی تنها یک برد داشتند و با یک تساوی و هفت شکست دومین تیم ضعیف در دیدارهای خانگی پس از صنعت نفت بودند.

اما جالب اینجاست که بازی باخت خارج از خانه هم یک بازی خانگی بود و در شهر اصفهان مقابل هموطن خود به میدان رفتند و شکست دیگری را در اصفهان تجربه کردند و با این نتیجه هفتمین شکست فصل را در اصفهان متحمل شدند. اینکه در شهر خودشان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند.

2012249

این یکی از اتفاقات عجیبی است که در فوتبال ایران رخ می دهد، ذوب آهن در فصل جاری تحمل فشار زیادی از سوی هواداران را نداشت و حتی تا چند هفته پیش مورد حمایت هواداران قرار می گرفت، اما دلیل فشار این تیم بود. در ادامه مسابقات در استان اصفهان ادامه دارد. مشخص نیست چرا شاید با توجه به نتایجی که به دست آوردند، عامل روانی در نتایج آنها تاثیرگذار بوده و شکست ناپذیری که در دیدارهای خارج از خانه داشتند، اعتماد به نفس بیشتری در این دیدارها به آنها داده است.

ذوب آهن یکشنبه هفته آینده 11 اردیبهشت به مصاف آلومینیوم می رود و یک دیدار دیگر در خانه برگزار می کند و پس از هفته ها در اصفهان به دنبال پیروزی خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی