دفاع چپ تیم ملی در اختیار این بازیکن است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2010831
8 آوریل 1403 در 5:55 ق.ظ.
1.7 هزار |

1نقطه نظر

میلاد محمدی مهره در آخرین دیدارها از اعتماد امیر قلعه نویی بهره مند شد.

دفاع چپ تیم ملی در اختیار این بازیکن است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی در دو دیدار متوالی مقابل ترکمنستان به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد و این به شرطی که در بازی اول ابوالفضل جلالی و در بازی دوم. ، گدرزی در کنار جلالی روی نیمکت نشینان حضور داشتند اما فرصت بازی پیدا نکردند.

در غیاب احسان حاج صفی، میلاد گزینه اول امیر قلانوی برای دفاع چپ تیم ملی بود و با توجه به دقایق طولانی او نشان می دهد که روی او حساب ویژه ای باز کرده است. میلاد در جام ملت های آسیا نیز 3 بازی برای ایران انجام داد. او در دیدار مقابل هنگ کنگ و ژاپن در ترکیب اصلی قرار گرفت.

میلاد با سرعت زیاد خود به خط دفاعی تیم ملی قدرت بیشتری می بخشد و با رفت و برگشت خوب خود در روند تاکتیکی موثر است و کناره ها را پوشش می دهد و اجازه نفوذ بیشتر به وینگر چپ تیم ملی را می دهد.

2004609

محمدی در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها گل و پاس گلی ثبت نکرد اما در روند دفاعی تیم ملی موثر بود و در دیدار مقابل زاپن بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.

البته او جوانان آماده و مستعدی را در کنار خود می بیند که رقابت را برای او سخت می کنند، ابوالفضل جلالی و حسین گودرزی دو بازیکن آماده برای رسیدن به ترکیب اصلی هستند، همچنین با بازگشت احسان حاج صفی رقابت ها جذاب تر می شود. این موقعیت.

مجله اخبار فوتبال داخلی