دیدار سیاوش و استقلال به زودی (عکس)

یزدانی در 6 ماه گذشته با قبولی در آزمون دکتری یا معافیت از خدمت در تلاش برای بازگشت به استقلال بود و به همین دلیل حتی در تمرین ملوان هم حاضر نشد که باعث ناراحتی انزلی ها و لیدرها شد. با او.

البته مدافع فصل گذشته آبی های پایتخت بخش قابل توجهی از اردوی پیش فصل تیمش را از دست داد و باید دید چه زمانی در لیست تیمش قرار می گیرد. طبق برنامه اعلام شده ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر در شهر انزلی به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یزدانی و تیم سابقش به زودی دوباره به مصاف هم بروند.

این بازیکن طی چند ماه گذشته امید خود را برای معافیت از دست نداده و با قبولی در آزمون دکتری به دنبال استفاده از معافیت تحصیلی بوده که تاکنون برایش اتفاق نیفتاده و به دلیل زمان کم تا شروع به خصوص بعید به نظر می رسد که یزدانی بتواند به استقلال بازگردد.

البته مشخص نیست یزدانی تا این بازی می تواند به میدان برود و مازیار زارع از این مدافع در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد یا خیر. او امروز با دیگر بازیکنان ملوان تمرینات خود را برای شروع لیگ برتر انجام می داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد سیاوش یزدانی امیدی به بازگشت به استقلال در لیگ بیست و دوم ندارد. بازیکنی که اسفند سال گذشته به سربازی اعزام شد و برای پایان خدمت به تیم ملوان رفت اما فصل گذشته هرگز برای این تیم بازی نکرد.

عکس ها: محمد جهانبخش



مجله اخبار فوتبال داخلی

در روزهای اخیر و طبق نظر نزدیکان به باشگاه ملوان، به دلیل عدم تمرکز یزدانی، وی اجازه حضور در تمرین ملوان را نداشت تا اینکه در نهایت این بازیکن شرایط خود را پذیرفت و یا زیر نظر انزلی. چیها برای شروع لیگ برتر خود را آماده می کنند

سیاوش یزدانی این روزها خود را برای شروع لیگ برتر و بازی زیر نظر ملوان آماده می کند.


سرویس خبر شماره: 1837317
اوت 17, 1401 در 10:59 ب.ظ
4.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر