ریختن آب تمیز روی دست رونالدو؛ اتلتیکو کنار رفت

انریکه سرزو درباره شایعات اخیر در مورد انتقال رونالدو به روژیبلانکو گفت:” سوالات سخت تری بپرسید. این یک سوال ساده است که می توان گفت قبلاً به آن پاسخ داده شده است. برای شام اینجا هستیم. با یک تیم فوق العاده و بازیکنان منحصر به فرد و یک مربی درجه یک. ما همه چیز را داریم. یک تیم چه چیزی بیشتر می تواند بخواهد؟

صحبت های رئیس اتلتیکو مادرید نشان می دهد که باشگاه اسپانیایی شرایط مالی لازم برای پرداخت دستمزد مورد نظر کریستیانو را نخواهد داشت. اتلتیکو در حال حاضر با شرایط سختی روبرو است که قوانین مالی لالیگا را زیر پا نگذارد و باید به کسری بودجه ناشی از دستمزدهای بالای بازیکنانش فکر کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چند روز اخیر موج جدیدی از شایعات درباره آینده کریستیانو رونالدو آغاز شده بود. شایعات مدعی بودند که ستاره بزرگ پرتغالی در روزهای باقی مانده از نقل و انتقالات تابستانی به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست. زادگاه رئال مادرید و رقیب تاریخی آن، تیمی که رونالدو پربارترین سال های فوتبالی خود را در آن سپری کرد.

رئیس باشگاه اتلتیکو در ضیافت شامی که به دعوت بازیکنان اتلتیکو در شهر مادرید برگزار کرد، درباره شایعات اخیر صحبت کرد. سرزو نام کریستیانو را ذکر نکرد اما با سبک دیپلماتیک عملا نشان داد که باشگاهش قصد خرید بزرگی ندارد.


سرویس خبر شماره: 1834597
Jul 30, 1401 @ 5:12 ب.ظ
8.6 هزار |

هفتنقطه نظر

تیم دیگری به فوق ستاره پرتغالی “نه” گفت

کریستیانو رونالدو که مشتاق بازی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است، به دنبال یک باشگاه جدید است زیرا منچستریونایتد در فصل آینده در این مسابقات حضور ندارد.

اتلتیکو باید وضعیت مالی خود را بهبود بخشد تا قوانین فیرپلی مالی لالیگا را زیر پا نگذارد. این باشگاه در حال حاضر با کسری بودجه مواجه است و باید تراز مالی خود را بهبود بخشد. روخی بلانکو در زمان باقیمانده یا باید تعدادی از بازیکنانش را بفروشد یا منبع درآمد جدیدی در لالیگا معرفی کند. در این شرایط خرید ستاره بزرگی مانند رونالدو برای این باشگاه کاملا غیرممکن است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو امروز به طور ضمنی این شایعات را تکذیب کرد، بنابراین آینده کریستیانو در سایه عدم اطمینان باقی می ماند. سرزو در صحبت های خود اشاره کرد که ممکن است باشگاهش نتواند از رونالدو استقبال کند.

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید به طور ضمنی شایعات اخیر مبنی بر پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه را تکذیب کرد. اتلتیکو امسال پیشنهادی برای رونالدو نخواهد داد.