سانتوس: ما شایسته آن بودیم، مصمم به ادامه کار هستیم

ما با تمام اعتبار شایسته این برد بودیم
ما کاملا مستحق این پیروزی بودیم. تیم ما به بهترین شکل ممکن به قولی که به یکدیگر داده ایم عمل کرده است. در نیمه اول به خوبی نیمه دوم نبودیم، اما در همان نیمه عملکرد خوبی داشتیم. ما متوجه این مشکل هستیم و از این پس با رفع نواقص سعی در بهبود هر چه بیشتر خواهیم داشت.

پرتغال مصمم است راه خود را به جام جهانی ادامه دهد
ما اتحاد تیم را در بهترین شکل خود نشان دادیم. تا زمانی که در مسابقات حضور داشته باشیم اینگونه کار خواهیم کرد. با اتحاد و ارائه فوتبال با کیفیت. ما می خواهیم مردم پرتغال را خوشحال کنیم، به خود افتخار کنیم و به خود افتخار کنیم. مصمم هستیم در جام جهانی ادامه دهیم.

بازی بعدی مقابل کره جنوبی است
این بازی تمام شد و ما ارتقا پیدا کردیم. فردا بی سر و صدا به آن فکر خواهم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

سرمربی پرتغال در پایان بازی امشب در نشست خبری به خبرنگاران گفت:

فرناندو سانتوس در پایان بازی در نشست خبری شرکت کرد و گفت که بازیکنانش کاملا شایسته پیروزی در این بازی هستند. او گفت که در مورد شانس موفقیت پرتغال در آینده تردیدی ندارد و امیدوار است با این تیم مصمم در جام جهانی قطر ادامه دهد.

به گزارش “ورش سه”، پرتغال امشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر اروگوئه را شکست دهد. این دومین پیروزی متوالی پرتغالی ها پس از پیروزی مقابل غنا بود و آنها را با شش امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی رساند.


سرویس خبر شماره: 1856218
8 دسامبر 1401 ساعت 01:33
2.4K |

0نقطه نظر

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال پس از پیروزی مقابل اروگوئه و صعود از مرحله گروهی جام جهانی، از عزم تیمش برای ادامه راه در این تورنمنت خبر داد.

سانتوس: ما شایسته آن بودیم، مصمم به ادامه کار هستیم