ستاره های واقعی پیر هستند. بارسا می تواند قهرمان شود

گری لینهکر معتقد است رئال نمی تواند مانند فصل گذشته بدرخشد و بارسا شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا خواهد داشت.

اولین بازی بارسا در لالیگا خوب نبود و آنها مقابل رایو وایکانو در نیوکمپ بدون گل متوقف شدند. بارسلونا قصد دارد در دو هفته آینده حداقل دو بازیکن دیگر را به خدمت بگیرد.

وی در این خصوص گفت“من فکر می کنم بارسلونا بعد از سه سال می تواند لالیگا را قهرمان کند. لاپورتا توانست بازیکنان با کیفیت خوبی را برای بارسا جذب کند و آنها خوش شانس هستند که از رئال برتر هستند. کازمیرو، تونی کروس، لوکا مودریچ و کریم بنزما ستاره های تعیین کننده رئال هستند و همه آنها هستند. بالای 30 سال. “سن عامل بزرگی است و فکر می کنم رئال در این فصل نمی تواند درخشش فصل قبل را تکرار کند.”


سرویس خبر شماره: 1838804
اوت 26, 1401 @ 2:55 بعد از ظهر
1.2K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

گری لینهکر:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه بارسلونا با برنامه های اقتصادی خوان لاپورتا توانست از بحران اقتصادی خارج شود و یکی از فعال ترین باشگاه ها در نقل و انتقالات تابستانی باشد. بارسلونا 25 درصد از حق پخش خود را فروخت و هفته گذشته 24.5 درصد از استودیو بارسا را ​​به قیمت 100 میلیون یورو فروخت تا بیش از 700 میلیون یورو درآمد داشته باشد. بارسا اما مجبور شد چهارمین اهرم مالی را برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید فعال کند و با فروش 24.5 درصد دیگر از استودیو بارسا، توانست 100 میلیون یورو اضافی به دست آورد، اما هنوز نتوانسته است این قرارداد را امضا کند. ژول کوند. قرارداد.

لینکر ادامه داد:برنامه های اقتصادی لاپورتا ریسک بزرگی است، اما می تواند نتیجه دهد. او دو گزینه داشت. چه بدون فروش دارایی های باشگاه، با تکیه بر بازیکنان آکادمی یا برنامه فعلی. به نظر من تصمیم او تصمیم درستی بود و امیدوارم نتیجه آن هم پیش نیاید.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

گری لینهکر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس که سه فصل نیز برای بارسلونا بازی کرد، معتقد است برنامه های اقتصادی خوان لاپورتا می تواند بارسلونا را در این فصل موفق کند.